TripAdvisor
Innboks
Søk

Ulike måter å oppleve Kleopatra Beach på
Anmeldt 5. september 2019

dette er vel den fineste stranden i altanya.vi badet mye i sjøen.men det måtte vi for det var over 40 grader.så neste gang så reiser vi i september.så denne gangen var det bare bading.Vi var en famile med 3 voksne og 3 barn.Stranden var kjempe fin for de små

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, jan5912
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Greit at man må betale for solseng men for parasoll også er vel å ta i. Dårlig mat å få å ganske så kjedelig meny. Prisene er greie

Takk, Jdck71
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Var på stranda med to små barn +to voksne. Ved å betale 50 lire fikk vi et eget, ganske stort basseng ved solstolene. Strandguttene var hele tiden opptatt at vi hadde det vi trengte. Anbefales på det sterkeste

Takk, Mammamor
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Fin strand men liker meg best på Østre Strand når jeg skal ut og bade. Det ligger fler små strandrestauranger hos de mange strandeierne. Ta en tur opp med taubanen til toppen for å se solnedgangen mens du nyter noe godt i hyggelig selskap.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, GryCSkaug
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Tok med meg familien her en dag for å vise de en «litt finere strand», men ble skuffet over alt søppelet som lå rundt både på land og i vann.

Takk, andreakI3117NO