Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Alt var bra, utenom internettet. Vil ikke anbefale noen dette hotellet, og det er bare på grunn av dårlig wifi. Jeg og mannen min kunne ikke åpne en internettside på mobilen engang uten å miste internettet.

De gangene vi hadde tilgang på wifi, var på morgenen og sent på kvelden. Sikkert fordi det ikke var mange som brukte wifien på disse tidspunktene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, irma19882018
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

- Reiste som gravid i uke 25/26 og med min sønn på 2 år, venninne, mor, far og besteforeldre fra 10-19 mai. Hadde i et par mnd på forhånd kontakt med hotellet ang at jeg og min venninne skulle dele rom sammens med sønnen min på 2 år. Ønsket var å få separate senger og en barneseng, balkong og gjerne i nærheten av rommet til min mor og far slik at jeg kunne oppholde meg på deres rom innen rekkevidde av babycallen etter at sønnen min var lagt i 19-tiden. Vi ble stuvet inn på første rom rett atme resepsjonen, lite som et bøttekott.. Én seng, ingen barneseng/reiseseng, ikke rengjort rom eller sengetrekk, ingen balkong - kun ett vindu. En ansatt forsøkte i 10 minutter å få opp de fire veggene på ei skranglete reiseseng med kun madrass, men denne senga skulle egentlig ha vært på søppeldynga.. Jeg, sønnen min og venninna mi måtte sove i samme seng. Fæl natt med minimalt søvn. Resepsjonisten ble irritert og virket arrogant da vi klagde og viste samtalene jeg på forhånd hadde på mail med dem.
Dagen etter fikk vi omsider byttet rom, men måtte ut med flere tusen kr for bytte. Vi oppgraderte liksågodt til et stort rom i 2. etg med stor balkong, to senger og en ordentlig barneseng/reiseseng med dyne og pute.
- Ellers er hotellet FULLT av frekke høylytte russere. De brøytet seg frem i matsalen, toppet tallerkene sine og spiste bare 1/4 av det de forsynte seg med. De reserverte solsenger ved basseng og på stranda. Underholdning og aktiviteter var rettet mot russere og ansatte snakket litt av språket deres.
Hadde aldri valgt dette hotellet igjen om jeg visste at det bare er russere der..
- Lite frukt i matsalen til måltidene.
- Velg et rom med havutsikt eller som vender mot havet! Svært mye støy fra trafikken på baksiden.
- Svært få rom med balkong. Se på bildene av fasaden på hotellet. Selv om det ligger på stranden så har fåtallet faktisk en balkong/veranda eller utsikt mot havet.
- Små rom, hvis du trenger litt alburom bør du oppgradere stort..
- Inne på hotellet og i resepsjonen må du passe på dine små barn. Utgangen er konstant åpen og det er bare noen meter så er du rett i trafikken hvor de kjører i hundreoghelvette forbi.
- Mye støy, høy musikk og sinnsyk høy bass hver kveld når det var underholdning. Her er det pest eller kolera, enten støy fra trafikken på baksiden eller støy fra «underholdningen» på framsiden mot stranden. De spilte ofte skyhøy musikk etter kl 23. Ellers er det mye støy fra nabohotellenes underholdning og musikk. Som å sove inne i et diskotek.
Og ellers var maten god og variert, men det kunne godt ha vært mer pålegg og frukt. Ansatte var hyggelig (bortsett fra ene fyren i resepsjonen), servicen var kjempebra og du ble sett av de ansatte. Yunus, Lutfu, Hayder og alle de andre fantastiske overarbeidet ansatte. De stod hardt på hele tiden og gjorde oppholdet ekstra bra og ga min 2 åring masse oppmerksomhet.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Tonje L
Anmeldt 24. mai 2017

Vi var 14 dager på dette hotelle. Har ingenting negativt å si . Vi stortrivdes . God mat, helt ok underholdning. Bra rom. Liten balkong, fordi rommet vendte mot gaten. Et godt tips, velg rom med sjøutsikt

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Monika A
Anmeldt 8. juni 2016 via mobile enheter

Veldig bra hotell og di fleste var kjekke. Men ambefaler ikkje reise hit ilag med kjæresten ;) da han ene bartenderen/servitøren hele tia prøvde og oppsøke dama mi og dreiv og flørta og prøvd seg hele tia og vær natt spørte om hu skulle være med han å finne på noe aleine. Og skreve hele tia kor mye han var forelska i hu og at han aldri hadde sett noe finere.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, 270sindrer
Anmeldt 17. februar 2016

Fantastisk opphold en måned med all inclusive vinteropphold. Fantastisk betjening på dette oppholdet. Så hyggelige mennesker er ikke en selvfølge. Rommet og servicen var upåklagelig. Plasseringen av hotellet er supert, stranden på den ene siden og byen på den andre.
Maten var OK, men en måned er lang tid og det ble mye kylling og kalkun. På denne tiden av året er det fantastisk billig å handle i byen og en koffert blir fort to. Været var også fint, men noe regn og torden. Nærliggende velstelt park med muligheter for barn til å leke og voksne for å kose seg i solen.
Tryggheten er god og her kan man gå hvor man vil uten å være redd for kriminelle og innpåslitne mennesker. Ingen må la være å bestille ferie til Alanya på grunn av manglende sikkerhet. Om jeg skal tilbake? Garantert selv om dette stedet for meg er gjenganger. Takk for fint opphold.

Romtips: Godt å bo på alle steder her. Vinteren er nok best hvis du ønsker fred og ro.
Dato for oppholdet: januar 2016
  • Reisetype: Reiste alene