otelz.com
eDreamsUSD 92
Prestigia.comUSD 138
Anmeldt 5. desember 2019

Xperia Saray Beach har perfekt beliggenhet. Stranden har solsenger inkludert og bar på stranden. Personalet er veldig hyggelig og imøtekommende. Maten er god,med rom for forbedringer og det jobber den nye manager Hakan for å få til. Rommene er små og verandaen veldig liten, men sengene er gode og det er dyne. Det tar ca 15 minutter å gå til sentrum, men bussen stopper ca 100 m fra hotellet og går ofte. 4 Tl. Det er et fint uteområde på hotellet og vakrest av alt er utsikten til borgen. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Vacationer605259
xperiasaraybeach, Yönetici på Xperia Saray Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2020

Dear Guest

First of all. thank you for your interest in our hotel.

Best Regards

Xperia Hotels

Anmeldt 5. september 2019

Helt fantastisk hotell! Virkelig verdt hver en krone å bo her i 14 dager. Ypperlig beliggenhet, rolig, perfekt avstand til alt av fasiliteter og at det ligger på stranden er perfekt. Da det bare var plass til en liten stol på verandaen kunne jeg tenkt meg den litt større slik at man kunne sitte 2 stk der. Kunne også vært litt større på selve rommet, men badet var tipp topp og hele opplevelsen av rommet totalt var moderne, rent, og stilfylt. Det er vært fall ingenting annet å si om servicen på hotellet at den var perfekt. Vi ble vartet opp til en hver tid, maten var fantastisk og meget hyggelig betjening. Alt i alt velger jeg Xperia Saray hver gang jeg reiser til Tyrkia for dette var veldig bra. Eneste ulempen var at Wifi'en ikke var optimal på rommet og man kunne bare være 1 bruker pålogget pr rom.

Romtips: Begrenset havutsikt er bra, men liten veranda (OBS bare plass til 1 pers)
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Karoline S
xperiasaraybeach, Yönetici på Xperia Saray Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2019

Dear Guest

First of all. thank you for your interest in our hotel.

Best Regards

Xperia Hotels

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Alt var bra, utenom internettet. Vil ikke anbefale noen dette hotellet, og det er bare på grunn av dårlig wifi. Jeg og mannen min kunne ikke åpne en internettside på mobilen engang uten å miste internettet.

De gangene vi hadde tilgang på wifi, var på morgenen og sent på kvelden. Sikkert fordi det ikke var mange som brukte wifien på disse tidspunktene.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, irma19882018
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

- Reiste som gravid i uke 25/26 og med min sønn på 2 år, venninne, mor, far og besteforeldre fra 10-19 mai. Hadde i et par mnd på forhånd kontakt med hotellet ang at jeg og min venninne skulle dele rom sammens med sønnen min på 2 år. Ønsket var å få separate senger og en barneseng, balkong og gjerne i nærheten av rommet til min mor og far slik at jeg kunne oppholde meg på deres rom innen rekkevidde av babycallen etter at sønnen min var lagt i 19-tiden. Vi ble stuvet inn på første rom rett atme resepsjonen, lite som et bøttekott.. Én seng, ingen barneseng/reiseseng, ikke rengjort rom eller sengetrekk, ingen balkong - kun ett vindu. En ansatt forsøkte i 10 minutter å få opp de fire veggene på ei skranglete reiseseng med kun madrass, men denne senga skulle egentlig ha vært på søppeldynga.. Jeg, sønnen min og venninna mi måtte sove i samme seng. Fæl natt med minimalt søvn. Resepsjonisten ble irritert og virket arrogant da vi klagde og viste samtalene jeg på forhånd hadde på mail med dem.
Dagen etter fikk vi omsider byttet rom, men måtte ut med flere tusen kr for bytte. Vi oppgraderte liksågodt til et stort rom i 2. etg med stor balkong, to senger og en ordentlig barneseng/reiseseng med dyne og pute.
- Ellers er hotellet FULLT av frekke høylytte russere. De brøytet seg frem i matsalen, toppet tallerkene sine og spiste bare 1/4 av det de forsynte seg med. De reserverte solsenger ved basseng og på stranda. Underholdning og aktiviteter var rettet mot russere og ansatte snakket litt av språket deres.
Hadde aldri valgt dette hotellet igjen om jeg visste at det bare er russere der..
- Lite frukt i matsalen til måltidene.
- Velg et rom med havutsikt eller som vender mot havet! Svært mye støy fra trafikken på baksiden.
- Svært få rom med balkong. Se på bildene av fasaden på hotellet. Selv om det ligger på stranden så har fåtallet faktisk en balkong/veranda eller utsikt mot havet.
- Små rom, hvis du trenger litt alburom bør du oppgradere stort..
- Inne på hotellet og i resepsjonen må du passe på dine små barn. Utgangen er konstant åpen og det er bare noen meter så er du rett i trafikken hvor de kjører i hundreoghelvette forbi.
- Mye støy, høy musikk og sinnsyk høy bass hver kveld når det var underholdning. Her er det pest eller kolera, enten støy fra trafikken på baksiden eller støy fra «underholdningen» på framsiden mot stranden. De spilte ofte skyhøy musikk etter kl 23. Ellers er det mye støy fra nabohotellenes underholdning og musikk. Som å sove inne i et diskotek.
Og ellers var maten god og variert, men det kunne godt ha vært mer pålegg og frukt. Ansatte var hyggelig (bortsett fra ene fyren i resepsjonen), servicen var kjempebra og du ble sett av de ansatte. Yunus, Lutfu, Hayder og alle de andre fantastiske overarbeidet ansatte. De stod hardt på hele tiden og gjorde oppholdet ekstra bra og ga min 2 åring masse oppmerksomhet.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, tonjeice
Anmeldt 24. mai 2017

Vi var 14 dager på dette hotelle. Har ingenting negativt å si . Vi stortrivdes . God mat, helt ok underholdning. Bra rom. Liten balkong, fordi rommet vendte mot gaten. Et godt tips, velg rom med sjøutsikt

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Monika A