“Casper <3”

Kjøkken: Indisk, Meksikansk, Tyrkisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med nydelig mat som passer til alle. Du blir tatt godt imot og godt ivaretatt. De ansatte er hyggelig, energisk og alltid blide. Det er perfekt for familier, kjærester eller vennegjenger. Jeg vil absolutt anbefale å ta turen innom! Etter å ha prøvd litt forskjellig er dette min favoritt!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Margrete A

Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Casper restaurant ligger i Alanya på Østre side Det er 5 brødre som driver en utrolig hyggelig, familiær restaurant med utrolig fin atmosfære God mat, gode drinker og fin underholding på kvelden Dette er stedet jeg anbefaler alle å besøke når du/dere er i Alanya Don't miss it☀️

Dato for besøk: august 2017
Takk, Monica G
Anmeldt 15. april 2017

Dette er en god restaurant med hyggelig betjening og god service men fremfor alt god mat, anbefales. Du vil oppleve fin å god stemning nesten så føler seg litt heim, så ta turen dit æ trur ikke du/dere blir skuffet.

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Johan A
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Hei alle sammen...Casper anbefales for god service og ansatte. Veldig god mat og drinker her til bra priser...5stjerner.. verdt ett eller to besøk...når er i nydelige Alanya

Dato for besøk: september 2016
Takk, Line B
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig betjening. Dette stedet må bare besøkes og andeler på det høyeste ☺

Dato for besøk: september 2016
Takk, Ivar M

Reisende som så på Casper Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Casper Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!