“Deilig mat og drikke med nydelig utsikt.”
Anmeldelse av Casper Restaurant & Bar

Casper Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 30 av 704 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Indisk, Meksikansk, Tyrkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Har besøkt restauranten ved flere anledninger denne ferien og tidligere.
De serverer nydelig mat med god drikke. Anbefaler på det sterkeste starteren Haydari, Ezme og det gode ballongbrødet. Av hovedretter er Testi kebab, planksteak, osmanish kebab, pepper steak og chicken shish mine favoritter på menyen. Guttene på kjøkkenet er dyktige, og skuffer deg ikke. Betjeningen er renslige, høflige og underholdende. Sjefen og den ansatte tar gjerne en dans for å underholde deg innimellom serveringene. Baren/restauranten viser ofte sport på storskjerm og har noen ganger karaoke om du liker dette.
Utsikt til havnen med den opplyste borgen er nydelig på kvelden. De tilbyr pick up service.
Det er også en liten butikk i tilknytting til baren/restauranten med vesker, sko og kofferter om du skulle få lyst til å shoppe litt mens du venter på maten.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jorunn Ø

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire personer som spiste Chateaubriand her i oktober 2018. Denne var veldig god. Veldig godt tilbehør også. Det er to restauranter ved siden av hverandre og det så ut som Caspers var stengt. Bare såvidt vi ikke gikk, men eier overbeviste oss at de var slått sammen. Og det var nok riktig. Det var et danseshow også, dette var ikke helt min stil. Tre yngre danseløver skapte likevel god stemning blant ungdommen tilstede, og dette stedet passer også best for den yngre garde.

Takk, StavangerKris
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Her blir du tatt imot me åpne armer og et smil fra øre til øre av alle. Nydelig mat, atmosfære, drinker og ikke minst servicenGode minner fra både besøk med venner og familie, et sted som passer både store og små. Anbefales på det sterkeste og ta turen innom, du/dere kommer ikke til å angre.

Takk, Ane S
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med nydelig mat som passer til alle. Du blir tatt godt imot og godt ivaretatt. De ansatte er hyggelig, energisk og alltid blide. Det er perfekt for familier, kjærester eller vennegjenger. Jeg vil absolutt anbefale å ta turen innom! Etter å ha prøvd litt forskjellig er dette min favoritt!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Margrete A
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Casper restaurant ligger i Alanya på Østre side Det er 5 brødre som driver en utrolig hyggelig, familiær restaurant med utrolig fin atmosfære God mat, gode drinker og fin underholding på kvelden Dette er stedet jeg anbefaler alle å besøke når du/dere er i Alanya Don't miss it☀️

Dato for besøk: august 2017
Takk, Monica G

Reisende som så på Casper Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Casper Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!