“God steming”

Vurdert som nr. 24 av 706 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig serviceinnstilt personal. Avslappet og bra energi. Både lokale og skandinaviske gjester

Dato for besøk: april 2019
Takk, johanneh748

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Ringos er det beste stedet i Alanya om du er ute etter god service, god mat og bekjentskap for livet. Var her ett par ganger i fjor, de husket meg godt igjen i år, til tross for hvor mange kunder de har i løpet av ett år. Maten er også som alltid veldig god! Ikke mange steder de klarer å lage en biff godt stekt uten at den blir seig, men det får de til her. Gode drinker har de også. Anbefales!

1  Takk, Silje K
Anmeldt 2. september 2018

Beste biffen og risen jeg har smakt :) Var der 2 ganger samme uken, topp service, kjekke gutter og god stemning.
Jentene på 8 år storkoste seg med gutta når de fikk være med å danse og underholde de andre gjestene

Takk, Susanne H
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Ringo place er virkelig det beste stedet i Alanya. Jeg har vært her i 10 dager alene og her er jeg alltid ønsket velkommen til å spise god mat og drikke god drikke i godt selskap! Beste stedet i Alanya med de beste ansatte ❤️

Takk, Silje K
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Veldig go mat og hyggelige folk. Alltid trivlig å komme tilbake til trøndern.;) pluss alltid go stemning;)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Madelena123

Reisende som så på Ringo Place Alanya, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Ringo Place Alanya? Del dine erfaringer!