“Super koselig👍🏼”

Vurdert som nr. 13 av 807 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Super koselig restaurant med god mat og utrolig hyggelig personell alltid iskald øl Besøkes mange ganger i feriene vår

Takk, Brith W

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

De lagger Nydelige mat, , gode drikker ikke minst Topp servis.
Alle er venlig og blig ansatte. Anbefales sterk til Alle ⭐

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Moses-Norge
Anmeldt 12. mars 2020 via mobile enheter

Ringo s place er beste restaurant i alanya. Anbefaler til alle i alanya på ferie at ta en tur innom å smake deilige mat og drikke.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Moses-Norge
Anmeldt 6. mars 2020

Ringos er en av de beste restauranter i alanya. Hyggelig atmosfære og serviceinnstilt personal. Føler meg alltid velkommen der

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Lillian L
Anmeldt 17. februar 2020

Jeg har vært hos Ringo Place i juli 2019 og Spiste en utmerket middag. Hyggelig atmosfære god mat og hyggelig og serviceinnstilte servitører.

Vi kommer igjen

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 932yusufd

Reisende som så på Ringo Place, så også på

Har du vært i Ringo Place? Del dine erfaringer!