“Veldig hyggelig plass, og nydelig mat :)”

Vintage Brasserie & Winehouse
Vurdert som nr. 11 av 766 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019

Har vært der kun en gang, men har hørt sååå mye bra om restauranten! Og den innfridde :) Okse indrefileten var mør som smør, og to nydelige sauser til. Vi gleder oss til neste besøk, nærmere Oba :) Gleder oss :)

Takk, Kari L
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen, håper vi ses på ny lokalet snart.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Knallgod mat og veldig god service.
Anbefaler entrecôte og creme brulé.
Kommer definitivt tilbake om jeg får muligheten til det.

Takk, Ingrid M
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Mange takk for besøket og anbefaling Ingrid! Velkommen igjen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Nok engang - flere vellykkede besøk på denne restauranten. Man vet hva man får - svikter aldri.
Fantastisk nydelig mat og ekstremt hyggelig og god service. Kemal - du er rå
Gleder meg allerede til neste sommer
//Lene

Takk, Lene M
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Heia Lene, tusen tusen takk for flere besøk på flere år. Det er en stor glede å ha dere her hver gang! Tuusen tuuuuusen takk for alt og fin tilbakemelding! Ha en flott vinter vennen min! Klem

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

For et super koselig sted , med Alanyas desidert beste mat
Dere må besøke stedet hvis dere er her

Takk, brithm
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Tusen tusen takk for besøket og veldig fin tilbakemelding. , Ønsker dere velkommen igjen , hilsen vintage team

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Min bedre halvdel og jeg har vært og besøkt Vintage 2 ganger de siste 10 dagene, og vi kommer gjerne tilbake!
Kemal som driver og eier stedet snakker meget godt norsk! Han sier han er halvt Norsk etter å ha bodd i Norge mange år!

Første kvelden delte vi en "stor" Tapas som hadde mye gode Ingredienser!
Vi delte også en meget god Tyrkisk Rødvin som Kemal foreslo ... Prisen var veldig hyggelig!
Andre kvelden hadde "damå" reker i Olje som hun likte veldig godt, og hun kan være litt kresen.
Jeg hadde en kremert fiskesuppe som var Meget God!
Vi tok samme hovedrett som var en risotto med sjømat ... Vi var enige om at her var ikke Kokken like heldig med Krydderet (for sterkt og mye) og som "damå" sa:
Presentasjon og tallerken kunne vært bedre presentert! Men mye mat var det!
Til alt dette hadde vi en Chablis Cru som har 4.1 på Vivino... Prisen var meget Hyggelig!
Vi begge to vil takke Kemal for 2 koselige kvelder! Med en del diskusjoner angående mat og drikke! + litt Polikk.
- Utvalg av vin 4.5 av
- Mat 3.5 av 6
- Service 4.5 av 6
- Opplevelse av disse kveldene 5 av 6
- Total vurdering 4.5 av 6
Som er bra for Tyrkia!

Dato for besøk: august 2018
Takk, AmiciSumus
Vintage-Alanya, Sahibi på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Hei Raymond , takk for to veldig hyggelig kvelder! Og takk for ærlig og hyggelig tilbakemelding. Skulle ønske at vi hadde tid til å poppe opp noen flasker sammen , kanskje en annen gang. Velkommen tilbake neste gang

Reisende som så på Vintage Brasserie & Winehouse, så også på

Har du vært i Vintage Brasserie & Winehouse? Del dine erfaringer!