“Supert sted i hyggelig område ”

Vintage Brasserie & Winehouse
Vurdert som nr. 10 av 715 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Nydelig meze til forrett, og et fat med deilig mat for å dele til hovedrett!
Her serverer de nydelige viner, og drinkene er av topp kvalitet!
Skal definitivt tilbake om jeg er i Alanya, og blir gøy å følge med på hva de gjør videre- her er det mye potensiale og supre folk!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 83marieh
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Hei Marie, det er veldig hyggelig å bli kjent med dere! Takk for hyggelig kvelder. Håper vi ses igjen. Ha en fin sommer

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Valgte denne restauranten utifra TripAdvisor.
Kemal som driver stedet var hyggelig og informerte om meny og diverse vinvalg. Menyen innehar få valg, noe som er positivt. Pluss for temperert vin.
Valgte lammeskank med potetstappe. Kjøttet var mørt og lå på en seng av crispy grønnsaker. Smaken på kjøttet og sausen/glace var veldig god.
Minus for at maten var litt kald ved servering og at potetstappen minnet mest om potetgraut uten særlig smak. Også minus for at vannglass plutselig forsvant fra bordet, og at det ikke ble tilbudt hverken dessertmeny eller kaffe avec. Litt laber service til tross for at restauranten var så og si tom.
Litt skuffet over totalen da restauranten ligger som nr 7 på TripAdvisor. Innfridde dessverre ikke til forventningene.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, fluanel

Heia og takk for besøket. Jeg selv må innrømme at den potet pureen var ikke helt i 100. Smakt det selv i etterkant og må bare bøye meg ned og si beklager! Dette er ikke va vi er gode på! Ingen unnskyldning men det skyldes innkjøringsproblemer. Vi må selvfølgelig bli bedre! Takk for tilbakemeldingen og håper på en ny sjanse neste gang!

Anmeldt 15. januar 2019

Har vært der kun en gang, men har hørt sååå mye bra om restauranten! Og den innfridde :) Okse indrefileten var mør som smør, og to nydelige sauser til. Vi gleder oss til neste besøk, nærmere Oba :) Gleder oss :)

Takk, 864karil
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen, håper vi ses på ny lokalet snart.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Knallgod mat og veldig god service.
Anbefaler entrecôte og creme brulé.
Kommer definitivt tilbake om jeg får muligheten til det.

Takk, Ingrid M
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Mange takk for besøket og anbefaling Ingrid! Velkommen igjen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Nok engang - flere vellykkede besøk på denne restauranten. Man vet hva man får - svikter aldri.
Fantastisk nydelig mat og ekstremt hyggelig og god service. Kemal - du er rå
Gleder meg allerede til neste sommer
//Lene

Takk, Lene M
Vintage-Alanya, Yönetici på Vintage Brasserie & Winehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Heia Lene, tusen tusen takk for flere besøk på flere år. Det er en stor glede å ha dere her hver gang! Tuusen tuuuuusen takk for alt og fin tilbakemelding! Ha en flott vinter vennen min! Klem

Reisende som så på Vintage Brasserie & Winehouse, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Vintage Brasserie & Winehouse? Del dine erfaringer!