“Perfekt stekt biff. ”

Vurdert som nr. 6 av 709 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste på flere forskjellige biff restauranter over en uke nå i oktober 2018 i Alanya . Noen var bedre på servise, feks hakan moonlight og Johny cash. Men den beste biffen jeg fikk var på Olivia,i sterk konkurranse med flere andre. Smørmyk og med mye smak. Heller ikke spesielt kostbart. Anbefaler et biffmåltid her.

Takk, StavangerKris

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste middag her etter anbefaling. Hyggelig sted, men ganske likt utseendemessig som mange andre steder i Alanya. Pluss for at kelnerne hadde skjorte og bukse. Spiste pasta, den var god men ikke noe spesiell. Veldig kjip service, kelnerne spurte aldri om vi ønsket mer å drikke eller spise. Måtte til slutt be om dessert- og drinkmeny selv, etter å ha ventet lenge fra de ryddet bort middagen. Det verste var at vi ikke fikk brød med dip og oliven til forrett, noe vi så nabobordet fikk.

Takk, RikkeAPM
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Mørt og godt kjøtt. Beste biff i Alanya. Nydelig og smakfull dessert. Super service. Anbefales

Takk, Liv S
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

På 10 dager var vi der på 4 middager.. Alt vi har spist var veldig godt. En mørere biff skal man leite lenge etter.
Maten, stemningen og betjeningen er terningkast 6.
Vi kommer garantert tilbake!

Takk, ChristinaSV
Sakir K, Yönetici på Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Thank you for your kind comments about our restaurant.

As Olivia family, our main goal is to give our customers top-quaility service.

Hope to see you again.

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Helt nydelig mat. Fikk nesten sjokk, så godt var det. Utrolig service! Punktum. alle ansatte er hyggelige og ingen skal absolutt snakke med deg, eller dama di. sann som på alle andre Resturanter.

1  Takk, Janbanana
Sakir K, Yönetici på Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Thank you for your kind comments about our restaurant.

As Olivia family, our main goal is to give our customers top-quaility service.

Hope to see you again.

Reisende som så på Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Olivia Gourmet Restaurant & Cafe Bar? Del dine erfaringer!