Hyggelig

Hyggelige mennesker og en flott plass med god mat. Anbefales, trekker ned at man "tvinges" inn når... les mer

Anmeldt 18. april 2015
Robin S
Vi kommer tilbake :)

Vi trives godt her, maten er er god og drinkene er nydelige,kalde og gode! Stedet er rent og pent... les mer

Anmeldt 19. oktober 2014
Jorunn Ø
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Alanya
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Gode drinker, hyggelige mennesker og bra musikk!! Anbefaler virkelig å dra på black horse bar Alanya

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, ms0307
Anmeldt 8. september 2019

Vi var en venninnegjeng som alltid endte opp på Black horse bar! Bra stemning, de beste drinkene og de hyggeligste guttene!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Kh200700
Anmeldt 28. juni 2015

til alle ungdomme og deg som vil ha gøy og party anbefale black horse the best party plass carwene som danse heila tida og god musik med god stemming
drikkene var gangske bra midt i sentrrum

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, Seyhmus B
Anmeldt 18. april 2015 via mobile enheter

Hyggelige mennesker og en flott plass med god mat.
Anbefales, trekker ned at man "tvinges" inn når man går forbi.

1  Takk, Robin S
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 9. januar 2015 via mobile enheter

Black Horse er en bar i Alanya hvor du kan spise, drikke og feste. De har gode cocktailer og de som jobber her er virkelig hyggelige og snille. Så hvis du reiser til Alanya og blir med på bar street, vennligst gjør et stopp på denne restauranten og nyt kvelden. Og ikke glem å si hei til Engin :)

1  Takk, Mariska G
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.nl.tripadvisor.com. Vis original