Alanyas beste bar

Et kjempe fint sted med mange gode og snille kelnere som jobber der. Gode drinker og et godt sted å... les mer

Anmeldt 11. september 2019
Monica H
Mysen, Norge
Anbefales!!!

Gode drinker, hyggelige mennesker og bra musikk!! Anbefaler virkelig å dra på black horse bar Alanya

Anmeldt 8. september 2019
ms0307
Østre Toten, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Alanya
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, ms0307
Anmeldt 8. september 2019

Vi var en venninnegjeng som alltid endte opp på Black horse bar! Bra stemning, de beste drinkene og de hyggeligste guttene!

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, Kh200700
Anmeldt 28. juni 2015

til alle ungdomme og deg som vil ha gøy og party anbefale black horse the best party plass carwene som danse heila tida og god musik med god stemming
drikkene var gangske bra midt i sentrrum

Dato for opplevelse: juni 2015
Takk, Seyhmus B
Anmeldt 18. april 2015 via mobile enheter

Hyggelige mennesker og en flott plass med god mat.
Anbefales, trekker ned at man "tvinges" inn når man går forbi.

1  Takk, Robin S
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 9. januar 2015 via mobile enheter

Jeg og 4 venner var i Alanya på sommerferie og plutselig så jeg et nytt sted. Jeg tenkte at det ville være det samme som alle de andre barene ... Da jeg møtte eieren og menneskene som jobber der, kunne jeg ikke stoppe meg selv fra å ikke dra dit hver eneste natt ... Vet du hvorfor ? Fordi jeg fikk den beste servicen og de beste drinkene.. Og den beste behandlingen .. Jeg anbefaler alle dere å dra dit, hvis du vil ha en virkelig flott ferie

2  Takk, Hamza A
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.dk. Vis original