“Alt er bra”

Vurdert som nr. 60 av 905 Restauranter i Alanya
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2022 via mobile enheter

Denne resturanten er en skjult perle som vi endte opp med å besøke flere ganger under vårt opphold.
All maten vi prøvde var fortreffelig og servitørene er både hyggelige og serviceinnstilt.
Hvis jeg skal anbefale noe spesielt må det bli pizzaen siden den skilte seg veldig ut fra andre steder, men alt fra biff til laks var nydelig. Forretten var også spesielt god her.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2022
Takk, 844ronnys

Anmeldt 29. august 2022 via mobile enheter

Absolutt Alanyas beste pizza og pasta, også prøvd annen mat her og all mat er usedvanlig god, her finner garantert alle i reisefølget noe de liker. Hyggelig og ordentlig betjening.
Veldig godt brød før maten.

Dato for besøk: august 2022
Takk, hakon37492336
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Det har blitt mye kjøtt de siste dagene, derfor gikk vi for laks. Restauranten overrasket. Alltid litt skeptisk til fisk i Tyrkia, men dette kunne de. Ble servert med poteter og frisk salat. Sausen var også veldig god. Betjeningen var hyggelig og ingen innkaster som er vanlig i Alanya. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Tor S
Anmeldt 26. juni 2022

Vi spiste en deilig middag her. Vi ville ha noe tyrkisk og endte opp med tyrkisk gryte. Den var deilig. Vi fikk servert nydelig vin, og avsluttet med tyrkisk kaffe. En helt perfekt kveld. Absolutt en plass vi kan anbefale. Kommer tilbake i august.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, Astrid B
Anmeldt 31. mai 2022 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne restauranten, og denne svarte til de grader til forventningene. Kjempegod service, fabelaktig god mat. Her lager de en Irish cofee ved bordet som er den beste jeg har smakt. Anbefales varmt!

Dato for besøk: mai 2022
Takk, 747gunnars

Reisende som så på D La Plaza, så også på

Har du vært i D La Plaza? Del dine erfaringer!