“Fantastisk !”

La Costo Steak House Restaurant
Vurdert som nr. 20 av 702 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk, Internasjonalt
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og serviceinnstilt og hyggelig personale som vet og ta vare på gjestene sine. Selvom d er et steakhouse, og biffen smaker fantastisk er det verdt å prøve ut andre retter på menyen her også :-) kommer alltid tilbake hit

Takk, alexxa111

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Selvom jeg stort bare har spist biff på dette stedet, vil jeg alltid tilbake. Den beste biffen jeg har smakt. God service

Takk, Kristina D
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

God steik og flott stemning. Trivelige ansatte. Hvitløksbrødet var noe smakløst. Men ellers var det mye spennende og gode smaker.

Takk, Leif Arne S
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Biffen var en klump med gelé (antakelig sprøytet med masse saltlake) og smakte farsedeig. Personalet var svært innpåsliten (selv til Tyrkia å være). Hvitløksbrødet var rett og slett en brødskive/toast med litt hvitløk og dårlig ost. Forskjellsbehandling av kunder.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Q3603KBbenr
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Argentinsk biff = snadder. Drister meg til å si at her tilbys Alanyas beste biff. Litt vel mye pepper, men ellers mørt + rent tilbehør. Hyggelig betjening også! :)

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ingrids531

Reisende som så på La Costo Steak House Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i La Costo Steak House Restaurant? Del dine erfaringer!