“Mat, drikke, musikk, TV og fun”

La Costo Steak House Restaurant
Vurdert som nr. 21 av 709 Restauranter i Alanya
Kjøkken: Tyrkisk, Internasjonalt
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

God mat, koselig atmosfære, god drikke og den beste service og hyggelig betjening Anbefaler å ta turen om du vil ha god mat og bli tatt godt vare på

Dato for besøk: mars 2019
Takk, montho12

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Bestilte Dollarbiff. I menyen sto det at biffen er 5-600 gram inkludert bein . Vil tippe at den kanskje veide 400 gram med bein. Ville ikke ha kokte babypotatoes så bestilte Frenchs fries isteden. Den var stekt i samme olje som reker. En tydelig rekesmak noe hovmester tilbakeviste. Sausen var klumpete og lite delikat. Kjøttet smakte godt men en god del slintrer trakk ned helhetsinntrykket.

Takk, 887meretek
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og serviceinnstilt og hyggelig personale som vet og ta vare på gjestene sine. Selvom d er et steakhouse, og biffen smaker fantastisk er det verdt å prøve ut andre retter på menyen her også :-) kommer alltid tilbake hit

Takk, alexxa111
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat. Selvom jeg stort bare har spist biff på dette stedet, vil jeg alltid tilbake. Den beste biffen jeg har smakt. God service

Takk, Kristina D
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

God steik og flott stemning. Trivelige ansatte. Hvitløksbrødet var noe smakløst. Men ellers var det mye spennende og gode smaker.

Takk, Leif Arne S

Reisende som så på La Costo Steak House Restaurant, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i La Costo Steak House Restaurant? Del dine erfaringer!