“Lunch/frokost😊 ”

Hakan Moonlightrestaurant&Metin
Vurdert som nr. 4 av 671 Restauranter i Alanya
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Utmerket omelett litt sen frokost fin sted og ikke minst hyggelig personell. Stille og rolig i Alanyas bakgate❤️

Takk, Anne S
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2018

Thank you so much for your precious comment. We will like to see you again in our restaurant. Best Regards , Moonlight family

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Resturang du ikke bare tilfeldigvis kommer innom, ligger litt bortjemt i en bakgate, men tro meg, det er vært bryderiet å finne den!
Fantastisk hyggelig å rask betjening, veldig gode stoler ( noe en lærer seg å verdsette etter en dag med shopping), og fin atmosfære.
Eieren av resturnangen står somregel ikke i døra, han er på kjøkkenet! Det merkes, her er det ikke en kjempediger meny med allt mellom himmel og jord, men et stort utvalg av retter som har førsteklasses råvarer med nydelig tilbehør. Fanastisk gode sauser som serveres i kopper ved siden av, ikke tømt over all maten. Vet ikke om det er vanlig, men jeg fikk først servert platen med poteter, grønnsaker og tilbehør.....1minutt etter kom de med biffen, i panne, sammen med chaminjongen, rett fra kjøkkenet! Blir ikke bedre enn det!
Vil absolutt anbefale et besøk på denne resturangen, overraskende lave priser å høy kvalitet!
Gjør deg selv en tjeneste, ikke vent til siste dagen med å gå hit, sjansen er nemlig stor for at du vil dit å spise igjen......

Dato for besøk: august 2018
Takk, ThorR16
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

thank you so much

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Deilig og avslappende restaurant som vi alltid kommer tilbake til.
Har vert der å spist hyggelig frokost, avslappende lunsj og bra middag med veldig god drikke til!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Norunn K
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Thank you so much

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Restauranten lå i en sidegate fra hovedgata noe som ga en rolig og avslappende atmosfære. Vi ble tatt mot av en hyggelig eldre mann (ingen mas). Maten var estetisk innbydende og smakte minst like bra som den så ut. Tidligere hadde vi spist på 5 andre restauranter, hvorav ingen av disse kunne måle seg med denne. Vil anbefale biffen på det sterkeste. Er også verdt å nevne at staffen var veldig imøtekommende og hyggelige, fikk også møtt eieren av stedet som tok seg tid til å slå av en trivelig prat. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Arnold V

Thanks my dear friend
I am very happy to meet you

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

En skal ikke alltid stole på anmeldelser på tripadvisor men her kan du virkelig stole på erfaringer fra folk.

Spiste nydelig lammeskank. Mørt godt kjøtt perfekt anrettet med potetmousse og gulrotmos.

Ingen overfylt tallerken slik en ofte finner der på turistplasser i Tyrkia men lekkert.

Rolig stemning. Vennlig personale uten at de er påtrengende.

Full score fra oss. Vi kommer gjerne igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, dago218
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

thanks

Reisende som så på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Hakan Moonlightrestaurant&Metin? Del dine erfaringer!