“Fantastisk plass”

Hakan Moonlightrestaurant&Metin
Vurdert som nr. 2 av 702 Restauranter i Alanya
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Fantastisk mat med god service, omtenksomme betjening som påser at alle har det bra. Ingen trafikkstøy.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Berit Irene Nyg... R
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Dear Berit,we are very glad to hear that you are satisfied with our dinner at the restaurant. Thank you for taking the time to comment and comment on us. see you soon again

Anmeldt 20. mars 2019

Vi besøkte restauranten for første gang denne uken. Det var en positiv opplevelse. Vi ble veldig godt mottatt, fikk mange deilige småretter før lunsj.
Her vil vi absolutt tilbake til .

Mvh Ruth Elin

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Ruthelin52
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2019

Thank you so much for your precious comment. We will like to see you again in our restaurant. Best Regards , Moonlight family

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Var her å spiste med familien og venner vi bestilte utrolig god biff med rødvin til og vi ble strålende fornøyd med mat service og hele pakken anbefales på det sterkeste

Takk, Morten N
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Utmerket omelett litt sen frokost fin sted og ikke minst hyggelig personell. Stille og rolig i Alanyas bakgate❤️

Takk, Anne S
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2018

Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Resturang du ikke bare tilfeldigvis kommer innom, ligger litt bortjemt i en bakgate, men tro meg, det er vært bryderiet å finne den!
Fantastisk hyggelig å rask betjening, veldig gode stoler ( noe en lærer seg å verdsette etter en dag med shopping), og fin atmosfære.
Eieren av resturnangen står somregel ikke i døra, han er på kjøkkenet! Det merkes, her er det ikke en kjempediger meny med allt mellom himmel og jord, men et stort utvalg av retter som har førsteklasses råvarer med nydelig tilbehør. Fanastisk gode sauser som serveres i kopper ved siden av, ikke tømt over all maten. Vet ikke om det er vanlig, men jeg fikk først servert platen med poteter, grønnsaker og tilbehør.....1minutt etter kom de med biffen, i panne, sammen med chaminjongen, rett fra kjøkkenet! Blir ikke bedre enn det!
Vil absolutt anbefale et besøk på denne resturangen, overraskende lave priser å høy kvalitet!
Gjør deg selv en tjeneste, ikke vent til siste dagen med å gå hit, sjansen er nemlig stor for at du vil dit å spise igjen......

Dato for besøk: august 2018
Takk, ThorR16
hakanmoonlight, Owner på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

thank you so much

Reisende som så på Hakan Moonlightrestaurant&Metin, så også på

Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Hakan Moonlightrestaurant&Metin? Del dine erfaringer!