“Beste restaurant i Alanya”

Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House
Vurdert som nr. 1 av 775 Restauranter i Alanya
Anmeldt 18. august 2020

Vi kommer alltid tilbake hit. Nydelig mat, god service og veldig hyggelig eier.
Vi ber alltid med oss nye venner og de er like fornøyde som oss.

Takk, 308annyb
hakanmoonlight, Owner på Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Dear Anny ,we are very glad to hear that you are satisfied with our dinner at the restaurant. Thank you for taking the time to comment and comment on us. Nice to see you again

Anmeldt 18. november 2019

Denne restaurant besøker vi ofte. Beste mat og service. Takk Metin . Vi har vært der ofte, alltid like kjekt å komme tilbake. Anbefales

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, Ruthelin52
hakanmoonlight, Owner på Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2019

Dear Ruthelin and great husband ,nice to heard about myself thanks
thank you so much for visit offen
Best Regards Metin

Anmeldt 18. november 2019 via mobile enheter

Koselig familiedrevet restaurant.
Førsteklasses, nydelig mat med god service. Virkelig en restaurant som anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Relax14537881327

Dear Tone ,nice to heard about ourself thanks
thank you so much for visit offen for us
Best Regards Metin

Anmeldt 27. oktober 2019

En flott restaurante med god atmosfære,nydelig mat, flott pyntet bord,og du føler deg så velkommen, sjefen selv gir 100%for at du skal trives. Anbefales

Takk, Berit Irene Nyg... R
hakanmoonlight, Owner på Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2019

Dear Berit ,nice to heard about ourself thanks
hope see you soon again

Anmeldt 19. oktober 2019

Vi hadde ein fantastisk god middag, alle 4 hadde nydeleg peppersteak med gode og passeleg kokte grønsaker.
Nydeleg brød med tilbehør og fantastisk vårrull som "ventemat".
Hyggelig service av både kokk og servitører. Vi kjem igjen.
Synnøve

Takk, Turistturist2
hakanmoonlight, Owner på Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2019

Dear friend , l am very happy to met with you
we are very glad to hear that you are satisfied with our dinner at the restaurant. Thank you for taking the time to comment and comment on us. hope see you soon again

Reisende som så på Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House, så også på

Alanya, Antalya (provins)
Alanya, Antalya (provins)

Har du vært i Chefmetin Moonlightrestaurant & Steak House? Del dine erfaringer!