“Midt i gamlebyen ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Puding Marina Residence
Nr. 44 av 234 hoteller i Antalya
Anmeldt 11 juni 2017 via mobile enheter

Bra hotell i gamlebyen. Mange restauranter i nærheten og gangavstand til de fleste severdighetene. Vi booket bryllupsuiten. Den var bra med egen terasse terasse. Et aber er at det ikke er heis i hotellet. Sengen var god men renholdet kunne vært bedre. Hyggelige og hjelpsomme i resepsjonen. Frokost typisk tyrkisk. Ok men ikke mer. Bassenget forbausede kaldt.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Bjorn_F631

Anmeldt 26 januar 2017

Dette stedet var perfekt for en rolig vinterhelg borte fra regnvåte Norge. Beliggenhet, stab, rom og mat stod absolutt til forventningene, og vi hadde det helt topp! Vi har besøkt Tyrkia flere ganger, og dette var vel det første stedet vi er sikre på at vi ønsker å reise tilbake til med ungene.

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, ebj2017
alper k, Sahibi på Puding Marina Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 januar 2017

Kjære ebj,
Takk for at du bor i Puding Marina Hotel. Vi er takknemlige Også for dine gode kommentarer. vi vil gjerne se deg igjen i vår hotellet under ditt neste besøk til Antalya,

Anmeldt 25 september 2015 via mobile enheter

Bodde to netter her på reise til Adrasan og Elmali. Første natten var OK, vi hadde et stille, men dog ganske kjedelig rom - fungerte likevel bra for gjennomreise.
Etter fem dager med svært trivelig opphold i Adrasan og Elmali kom vi dog tilbake for overnatting før avreise klokken fem på morgenen - og oppdaget for sent at rommet vi fikk er aldeles for bråkete før barene stenger klokken to på natten.

Så kanskje vi får sove to timer i natt!

Hotellet burde absolutt ha fortalt oss om at dette kunne bli et problem, siden de ble informert om vår tidlige avreise i god!

Maten i restauranten var OK, men ikke etter tyrkisk standard, og de kom ikke med den vegetariske som bestilt, og ikke med vinen som bestilt - restauranten gav oss et veldig rotete inntrykk.

Vi kommer ikke tilbake, selv om det trolig fins bra rom på dette hotellet.

Opphold: september 2015, reiste med venner
Takk, Trond K
Anmeldt 26 mai 2015

Bodd på dette hotellet 5 ganger nå, og like fornøyd hver gang. Super service og fine rom. Aldri noe problem å bytte rom hvis det av en eller grunn skulle være nødvendig. Gode senger med gode dyner. Bra frokost og kjempegod middag i hotellets restaurant. Store og komfortable solsenger ved bassenget. Sentral beliggenhet i gamlebyen, like overfor Marinaen. Skal garantert tilbake enda flere ganger.

• Opphold: juni 2014, reiste med venner
Takk, Gry2601
PudingHotels, Guest Relations Manager på Puding Marina Residence, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28 mai 2015

Dear Guest,
We thank you very much for taking time to evaluate our Hotel and our Team after your recent stay in Puding Marina Residence.
We are looking forward to welcoming you soon.
Best regards,

Anmeldt 25 juni 2013

Dette hotellet var så mykje betre enn forventa!!
Flott service, fantastisk frokost, litt trangt på rommet (gjekk greit sidan det berre var to netter), kjempegod lunsj, supert fellesområde med basseng og solsenger, nærme stranda, reint -eg kjem definitivt tilbake.

Opphold: juni 2013, reiste med venner
1  Takk, Nettanetta
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Antalya hotellene
0,1 km unna
Mediterra Art Hotel
Nr. 50 av 234 i Antalya
706 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Puding Marina Residence? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Puding Marina Residence

Adresse: Mermerli Street. No 15 Old Town, Antalya 07100, Tyrkia
Beliggenhet: Tyrkia > Tyrkiske Middelhavskysten > Antalya (provins) > Antalya
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Spa Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr. 44 av 234 hoteller i Antalya
Prisnivå: kr 268 - kr 703 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Puding Marina Residence 4*
Antall rom: 67
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Puding Marina Residence. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?