Antalya bytur med taubane og fossefall

Bestill på forhånd
fra
USD 60,99
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kaleici på
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Interessant arkitektur, smale gater og smug, flere severdigheter og mange hyggelige serveringssteder.

Dato for opplevelse: januar 2019
1  Takk, Dag J
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Kaleici er i mitt hjerte. Stedet jeg lengter tilbake til. Her syder det av glede og folkeliv, opplevelser og østens mystikk.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 754klarah
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Gammelbyen i Antalya er et must å besøke med sine vakre restaurerte gamle hus. Her trenger man helst en overnatting - det er mye å se!

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, Elisabeth B
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig 2 dagers tur til gamlebyen i Antalya. Vakre parker omkring en gammel flott vedlikeholdt bebyggelse, nå de fleste som hoteller. Vakkert i marinaen og hyggelig å sitte på terrassen og se utover marinaen. Badestrand og solstoler for dem som ønsker det Vi bodde på Alp Pasa hotell og var veldig fornøyde på alle måter med mat og service. Et årlig besøk her når vi er i Alanya er "et must". Samler gode minner.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Turid M
Anmeldt 17. november 2016 via mobile enheter

Som da i seg selv tiltrekker seg da uønsket oppmerksomhet. Men
Stedet er lite, og man venner seg til at folk spør og glor. Jeg dro hit pga varmen. 22+ og sol. Nydelig besøk i gamlebyen etter flere dager på feil hotell og områder. Var usikker på vær og alt. Men å komme til gamlebyen i november er helt perfekt. Trange hyggelige gater. Koselig lokalbefolkning. Smiler du smiler dem!

Dato for opplevelse: november 2016
1  Takk, Marevje