“Veldig bra service”

Keyf-i Dem Restaurant Meyhane
Vurdert som nr. 8 av 285 Restauranter i Kas
Anmeldt 3. september 2021

Bra beliggenhet, god tyrkisk mat, godt utvalg av rakı. Vi koste oss skikkelig, Alfonzo tok seg godt av oss.

Dato for besøk: september 2021
Takk, t0rbj_rnandersenv

Anmeldt 26. mars 2021

En perle i Kaş som bør besøkes. Nydelig mat og en fantastisk deilig atmosfære. Betjeningen er veldig vennlig og hjelpsomme. Kan virkelig anbefales på det sterkeste. Vi kommer uten tvil tilbake.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, solveigy145
Anmeldt 4 dager siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 2 uker siden

Reisende som så på Keyf-i Dem Restaurant Meyhane, så også på

Kas, Antalya (provins)

Har du vært i Keyf-i Dem Restaurant Meyhane? Del dine erfaringer!