“God mat og god service”

Keyf-i Dem Restaurant Meyhane
Vurdert som nr. 7 av 286 Restauranter i Kas
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

God mat og god service. Fikk servert filet charlamang å den var helt nydelig. Vi ble tatt godt vare på, følte oss hjemme.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Venture56912986066

Anmeldt 3. september 2021

Bra beliggenhet, god tyrkisk mat, godt utvalg av rakı. Vi koste oss skikkelig, Alfonzo tok seg godt av oss.

Dato for besøk: september 2021
Takk, t0rbj_rnandersenv
Anmeldt 26. mars 2021

En perle i Kaş som bør besøkes. Nydelig mat og en fantastisk deilig atmosfære. Betjeningen er veldig vennlig og hjelpsomme. Kan virkelig anbefales på det sterkeste. Vi kommer uten tvil tilbake.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, solveigy145
Anmeldt i går via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 1 uke siden

Dato for besøk: september 2022

Reisende som så på Keyf-i Dem Restaurant Meyhane, så også på

Kas, Antalya (provins)

Har du vært i Keyf-i Dem Restaurant Meyhane? Del dine erfaringer!