“God mat”
Anmeldelse av Friends Restaurant

Friends Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 186 Restauranter i Kemer
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig betjening. Rolig og fin atmosfære. Anbefaler friends special og beef mexican. Veldig godt.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, SteinarV12

Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

En av mine favoritt resturang i kemer. Altid good mat. Må altid hit å ha en friends spesial gryte. De ansatte er hyggelige å du føler altid at du er hjemme å blant gode venner.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Maren B
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Det var god mat og hyggelig betjening og vi ble møtt av hyggelige folk. Det var en god opplevelse for oss.

1  Takk, Vigdis_12
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Uten tvil en av de beste resturantene i kemer! Fantastisk betjening, service og mat! Perfekt beliggenhet også!
Anbefales til alle som er i kemer❤️

Takk, cathrine001
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mating drikke! Utrolig vennlige og hyggelige servitører! Det er god stemning og servicen er super! Anbefales sterkt!

Takk, marthefrydenlund

Reisende som så på Friends Restaurant, så også på

Kemer, Antalya (provins)

Kemer, Antalya (provins)

Har du vært i Friends Restaurant? Del dine erfaringer!