“God mat og god service”
Anmeldelse av Friends Restaurant

Friends Restaurant
Vurdert som nr. 24 av 178 Restauranter i Kemer
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Friends flere ganger i løpet av vår uke i Kemer, begge smakte forskjellige matretter som alle falt i smak. Servitørene er svært hyggelige og hjelpsomme. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, e-tindeland

Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

En restaurant som har fantastisk god mat og god service. Høflige og vennlige ansatte med godt humør. Anbefales å ta en tur dit for å teste ut stedet når man er i kemer.

Takk, Ant8237
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og trivelig betjening. Rolig og fin atmosfære. Anbefaler friends special og beef mexican. Veldig godt.

Takk, SteinarV12
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

En av mine favoritt resturang i kemer. Altid good mat. Må altid hit å ha en friends spesial gryte. De ansatte er hyggelige å du føler altid at du er hjemme å blant gode venner.

Takk, Maren B
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Det var god mat og hyggelig betjening og vi ble møtt av hyggelige folk. Det var en god opplevelse for oss.

Takk, Vigdis_12

Reisende som så på Friends Restaurant, så også på

Kemer, Antalya (provins)

Har du vært i Friends Restaurant? Del dine erfaringer!