“Veldig bra”
Anmeldelse av Friends Restaurant

Friends Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 172 Restauranter i Kemer
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og service fra ansatte . Godt utvalg og gode drinker. Dette stedet kan anbefales virkelig.

Takk, solveigystebo71

Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

God mat og veldig hyggelig personale og god service. Hvis en trenger hjelp til noe er de alltid villige til å hjelpe enten det noe er de alltid villige til å hjelpe.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, aninl71
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Besøker alltid friends resturante flere ganger ila mine ferier her i kemer. Fantastisk god mat, kjempegod service, flotte og hjelpsomme ansatte! Alltid god stemning ❤️ anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, cathrine001
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Friends flere ganger i løpet av vår uke i Kemer, begge smakte forskjellige matretter som alle falt i smak. Servitørene er svært hyggelige og hjelpsomme. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, e-tindeland
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

En restaurant som har fantastisk god mat og god service. Høflige og vennlige ansatte med godt humør. Anbefales å ta en tur dit for å teste ut stedet når man er i kemer.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ant8237

Reisende som så på Friends Restaurant, så også på

Kemer, Antalya (provins)

Kemer, Antalya (provins)

Har du vært i Friends Restaurant? Del dine erfaringer!