“God service, god mat, god atmosfære 🙂”
Anmeldelse av Friends Restaurant

Friends Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 183 Restauranter i Kemer
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god atmosfære og god service. Kan sterkt anbefales veldig fin beliggenhet. Fast restaurant for oss hver gang vi er i Kemer

Dato for besøk: september 2021
Takk, Venture56912986066

Anmeldt 22. oktober 2020 via mobile enheter

Super service og veldig god mat Koselig atmosfære✨
Sentral beliggenhet.
Personalet er meget profesjonell

Dato for besøk: september 2020
Takk, muliken
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og service fra ansatte . Godt utvalg og gode drinker. Dette stedet kan anbefales virkelig.

Takk, solveigystebo71
Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

God mat og veldig hyggelig personale og god service. Hvis en trenger hjelp til noe er de alltid villige til å hjelpe enten det noe er de alltid villige til å hjelpe.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, aninl71
Anmeldt 20. september 2019 via mobile enheter

Besøker alltid friends resturante flere ganger ila mine ferier her i kemer. Fantastisk god mat, kjempegod service, flotte og hjelpsomme ansatte! Alltid god stemning ❤️ anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, cathrine001

Reisende som så på Friends Restaurant, så også på

Kemer, Antalya (provins)

Kemer, Antalya (provins)

Har du vært i Friends Restaurant? Del dine erfaringer!