“Mye var galt, en dårlig dag på jobben?.”

Captain Pirate Restaurant Cafe & Bar
Vurdert som nr. 2 av 172 Restauranter i Kemer
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: En avslappet opplevelse, uten stress og følelse av hjemme er vårt motto. Siden 2007 har vi aldri endret kvaliteten.
Anmeldt 7. november 2018

De gode anmeldelsene gjorde at vennegjengen besøkte restauranten på nasjonaldagen. Musikken var høy som om de prøvde å overdøve musikken i parken.
Fikk anvist bord tett opp mot baren men det tok lang tid før en servitør innfant seg. Deretter drøyde det lovlig lenge før drikkevarene kom på bordet og enda lenger før maten kom. 6 biff og en kylling. Ikke det vanskeligste å time.
Maten var utmerket. Selv fortrakk jeg biffen med sjampinjon saus. Helt topp.

En tur på toalettet viste et slett renhold og man håpet at renholdet på kjøkkenet var bedre. Beliggenheten og eksteriøret gjorde at man forventet høy standard.

Prisene var på jevnt Kemer nivå. Vi gjorde det klart ved bestillingen at vi ikke skulle ha felles regning men det ble glemt. I tillegg hadde restauranten beregnet seg tips, tips som ikke sto i forhold til servicen.

Takk, Erik Arnfinn N

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat .. Servicen var likeså..
Musikken var også behagelig
De andre fasiliteter som toalett var også perfekt Stedet og atmosfæren kan virkelig anbefales !!

Takk, Janne Grethe A
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Hyggelige folk, god mat, god stemning
Anbefales og prøve denne om du er i kemer
Slenger med en hilsen fra mehmet ali

Dato for besøk: august 2018
Takk, 70larseriks
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Biffen her er den beste jeg har smakt. Fantastisk service og snille folk som jobber der. Absolutt et sted å anbefale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, eskil2001
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og fantastisk service. Desidert den beste resturanten i Kemer. Ingen i nærheten! Beste biffen du finner.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, vetlerodje

Reisende som så på Captain Pirate Restaurant Cafe & Bar, så også på

Kemer, Antalya (provins)

Har du vært i Captain Pirate Restaurant Cafe & Bar? Del dine erfaringer!