Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 01.10.22
otelz.com
Lol.travel
Anmeldt 11. august 2019

The Nordic er et utrolig fint og koselig, nytt hotell som ligger sentralt i Kemer. Det har flotte rom med kjøkken, balkong og alt en måtte trenge. Personalet er veldig smilende og gjør alt for at en skal trives. Maten er nyyyydelig. Garanterer at alle vil trives her. Vi kom hjem fra The Nordic i dag og kan anbefale dette hotellet til alle. Tusen takk for oss- vi kommer igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, SandraS3240
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Et lite og koselig hotell sentralt i Kemer. Nye og oppdaterte rom med det du trenger. God service og utsøkt mat. Hva mer trenger du? vi var 6 personer (3 par) som bodde en uke.
Husk å reserver bord til middag. Lammeskanken må smakes - det er den beste lammeskanken vi har smakt

Takk, lbr196
Anmeldt 13. juli 2019

Fantastisk flott hotell med ekstremt god service! En plass å anbefale videre til alle! De som jobber her gjør virkelig alt for å gjøre ferien til en kjempe bra opplevelse, ordner aktiviteter, mat, drikke og skyss der man måtte ønske. Veldig rent og pent hotell med god mat og koselige omgivelser. Nytt og moderne hotell som passer for unge og gamle, perfekt reiseside for førstegangsreisende ungdommer

Takk, siljemarieh2019
Anmeldt 9. juli 2019

Vi overnattet ikke på hotellet, men spiste i restauranten! Jeg fikk svært god spesiallaget mat til meg som har spesielle hensyn å ta i kosten! De strekker seg langt for å gi deg en god matopplevelse uansett. Rolig atmosfære i nye og svært flotte omgivelser. Ett hyggelig og serviceminded personal med herlige smil og god humor. Vi fikk omvisning på hotellet og det var svært flotte og smakfulle rom med god størrelse! Absolutt ett sted jeg kunne tenke meg å bo ved anledning!!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Elnilsen
Anmeldt 8. juli 2019

Nydelig hotell med nær beliggenhet til sentrum og strand. Hotellet har veldig fine rom med høy standard hvor det ikke mangler noe. Rent og ryddig. Hotellrestauranten har helt fabelaktig mat og godt drikke. I tillegg er personalet veldig imøtekommende og man føler seg absolutt ivaretatt her.

Takk, Ingelinn S