“Velsmakende mat og oppmerksomme ansatte”

Merhaba Garden Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 180 Restauranter i Kemer
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Når jeg og min familie er i Kemer, vender vi alltid tilbake til Merhaba Garden. De serverer nydelige retter i rolige omgivelser, og vi har aldri blitt skuffet når vi har vært der. De ansatte er oppmerksomme, men man får nyte maten i fred og ro. Restauranten passer for alle aldersgrupper, også familier. Merhaba Garden er nylig oppusset og fremstår som meget tiltalende. Man kan nå nyte måltidet under åpen himmel, det er mer luftig og moderne. Merhaba Garden anbefales på de varmeste!

Takk, Vibeke A
Veli T, Sahibi på Merhaba Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Tusen takk før commenetere ,Altid welcomen
Ha en fin feria

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Har du lyst til å oppleve god mat og god service så er denne plassen å anbefale. Har vært på bessøk her mange ganger i flere år og er alltid fornøyd med service og god mat

Takk, Ingve T
Veli T, Sahibi på Merhaba Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Tusen takk,Håper sees vi igjen

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat uansett om du bestiller biff,gryte eller salat. Et fantastisk personal som står på for at opplevelsen din skal bli så best som mulig ❤

Takk, Gina S

Thank you so much ☺️Hace great time

Anmeldt 2. november 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant med god mat og hyggelige ansatte. Ligger rett ved veien, men i bakgården er det rolig og trygt for barna.

Dato for besøk: november 2019
Takk, aninl71
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Barnevennlig, stille og rolig atmosfære. God mat og kjempe fine folk som jobber der. De snakker også litt norsk hvis du skal ha problemer med engelsk. De har også free pick up service. Anbefaler pepperbiff og merhaba spesial. Min favoritt restaurante i Kemer.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Martine W
w3llytur, Sahibi på Merhaba Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2019

Thank you so much for the comment
Have nice holiday
Hope see you again

Reisende som så på Merhaba Garden Restaurant, så også på

Har du vært i Merhaba Garden Restaurant? Del dine erfaringer!