28 personer ser på dette hotellet
TripadvisorUSD 469
Orbitz.comUSD 469
Trip.comUSD 671
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Fra vi kom inn i resepsjonen følte vi oss ivaretatt på alle mulige måter. Alt man trenger for en utrolig fin ferie. Hvis du vil ha aktivitet, er det mange tilbud. Maten er fantastisk og veldig variert - stoooort utvalg. Betjeninga er smilende og serviceinnstilt fra morgen til kveld. Ryddig og fint område. Stranda er kanskje ikke den beste for barn da det er rullesteiner og litt lite plass. Bassengene er mange og med rolige soner slik at man får total avslapping uten forstyrrelser dersom man ønsker det. Kveldsunderholdning av høy klasse. Guider som hele tiden oppsøker deg for å sjekke om du har alt du trenger. Beste jeg noen gang har opplevd.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, royarneg
BarutHotels, Geschäftsführer på Kemer Barut Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Dear royarneg,

Thank you for praising us with your gracious review. We are delighted to read that we contributed to an outstanding holiday for you. It is a pleasure to hear that you loved the attentive service, food, animation and comfortable accommodation.
We are looking forward to having you as our guest at Barut Kemer again.

Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Her mangler man ikke noe. Supert hotell med all inclusive. Det var bare å spise og drikke det man lystet 24-7. Utrolig rent og velholdt hotell. Hyggelig betjening, god mat, flotte rom og aktiviteter for alle aldre. Rett og slett perfekt!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 777stina

Dear 777stina,

Thank you very much for your great review, it is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us.
We all hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.

Best Regards,

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Prøvde dette hotell for første gang, vært mange ganger i Kemer, men dette var det beste vi noen gang har vært på. Fra vi kom inn i resepsjon ved ankomst og gjennom hele oppholdet er det et ord som ikke kan sies for ofte, Service overalt fra morgen til kveld. Rommet var flott, gode senger, flott innbydende bad, masse såper, balsam og bodylotion , minibar ble fullt på hver dag og var inkludert, safe på rommet var inkludert, stor fin veranda. Fikk beskjed da vi kom at det var midnatt bufee kl 24.00, Frokost hadde så stort utvalg i varmt og kaldt av mat og veltilaget. Lunsj spiste vi i grillresturant, bufee eller pizza resturant , på stranden var det nok solsenger, fikk alltid plass. Kjøleskap med vann, brus, juic og annet da vi kom ned på stranden ellers kunne vi gå noen meter og få all drikke i nærmeste baren, alt tenkelig var på drikkekartet og mye mer. Middagen var absolutt alt, servering av drikke ved bordet v voksne service minskes betjening alltid blide. Vi hadde en flott ferie og kommer tilbake neste år. Kan anbefales på det varmeste og kommer tilbake neste år. Mette Stenseth Tollefsen

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Mette715
BarutHotels, Genel Müdür på Kemer Barut Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Dear Mette,

Thank you for taking the time to share your thoughts on Barut Kemer.

I am delighted that you enjoyed every aspect of your stay and that is was memorable treat.
I hope we have the pleasure of welcoming you back to Barut Kemer in the not too distant future.

Kind regards,

Anmeldt 25. juli 2018

Fantastisk hotell, med kjempe hyggelige personell. Rent å pent. God mat. Store gode basseng ute, og flott strand for de som vil bade i sjøen. Kan anbefalest på det varmeste :-) Så her skal vi reise ned igjen.

Romtips: Suitene er gode og romslige.
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Hans J
BarutHotels, Genel Müdür på Kemer Barut Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Dear Hans,

On behalf of Barut Kemer, we would like to express our sincere gratitude that you have chosen our hotel. Thank you for sharing your positive experience on Tripadvisor.
We are striving everyday to achieve the highest level of quality and service standard to satisfy our guests. It is a great pleasure to be part of a lovely trip. We are looking forward to serve you here in Barut Kemer soon again!

Anmeldt 6. juli 2018

Dette Allinclusive hotellet er det beste hotellet eg har vært på :-) Maten er fantastisk god å det er i overflod av den. Det at du selv kan bestemme hva som alltid skal være i minibaren er jo også et + det inngår jo i prisen. Beliggenheten iforhold til stranden er også flott, men kan forekomme litt mye russer skrot til tider, men la ikke dei klovnene ødlegge ferien din skal tilbake til dette hotellet igjen i 2017 for dette kommer til å bli våres faste feriehotell

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Arild B
BarutHotels, Genel Müdür på Kemer Barut Collection, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Dear Arild,

Thank you for taking the time to review our hotel and for the excellent rating. We are glad that you enjoyed the many amenities that we have to offer and that you found our service to be excellent.
This is what we strive to do every day, so we thank you for acknowledging our efforts. We appreciate you staying with us and we are definitely looking forward to create the another brilliant experience for you next time.