Vio.com
Etrip
StayForLong
Anmeldt 8. oktober 2018

Hotellet har en meget hyggelig, vennlige og serviceinnstilt betjening. Frokost, lunch og middag med et rikelig utvalg. Grillmaten var en favoritt.
Rommet begynner å merkes av slitasje, og trenger et visst vedlikehold/oppussing.
Rommet ble ryddet og vasket, og skiftet håndklær hver dag.
Aktiviteter som morgengymnastikk (pilates), vanngymnastikk, vannpolo og pilkast. (dart)
Diverse underholdning med sang og karaoke på kvelden. Showene på teateret var flotte. Lydnivået var noe høyt. Vanskelig å føre en samtale. Derimot var det flott for samtaler i lobbybaren.

Vi hadde flotte 14 dager på Viking Star Hotel, og kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rom mot basseng
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, ArneJakobsen
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Vårt 10ende besøk her, ble dominert av ufordragelige russere. De hadde belagt ca 90 % av hotellet. Vi få norske/svenske gjester, ble totalt overkjørt av bråkete ungdommer fra Russland, med egne stereoanlegg rundt bassenget. Ingen køkultur overhodet. Brøyter seg frem i matsalen. Dominerer karaoke elden med talentløs sang. Mange svært beruset. De ansatte gjorde så godt de kunne. All ære til de. Om jeg kommer tilbake, ville jeg ha garantier fra ledelsen om at publikum kom fra alle andre deler av verden, enn Russland. Nedtur deluxe.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, 774AnneA
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Kommet hjem etter nok en herlig ferie på mitt andre hjem viking Star hotell.Nå var hotellet tilbake til god standard på det meste, fint rom,noe slitt,men utsikten oppveier det,maten var mye bedre enn på mange år,veldig godt utvalg og smakfull .Ibrahim gjør sitt ytterste for gjestene sine.Yalcin gjør en super jobb og får ting til å gå på skinner.Mahir i spisesalen ,Bylent i pool baren og Hanum i lobbybaren yter god service og er blide og hyggelig ,rengjøring var bra og oppholdet var nok en gang en flott opplevelse ,kan jeg sette fingeren på noe,så er det rullestein stranda,dårlig med solsenger,det var tatt av til russere, dårlig toaletter og han som jobbet på stranda var ikke særlig interessert i å selge drikke engang.Kommer tilbake til Viking Star gang etter gang,har vel snart vært der 20 ganger nå.Takk for denne geng.Mette Tollefsen ❤️

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Mette715
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Kom til Viking Star 27-6 etter å ha byttet fra et annet hotell etter et halvt døgn, å komme inn døren på Viking Star er som å komme hjem. Ble tatt godt imot i resepsjon av en blid mann i blå skjorte , litt langt hår, husker ikke navnet hans, men hyggelig og effektiv er han, alt var klart og vi fikk et stort flott rom med stor balkong mot bassenget. Alle kjente som jobber der var blide å imøtekommende. Ibrahim sto på og gjorde alt i løpet av kort tid så vi kunne bytte til Viking Star. Maten var blitt bedre siden mai og var godt utvalg, all carte resturanten hadde nydelig mat og god service. Det var hetebølge og vi kom lett til Monlight beach med strandbussen, vi valgte å betale for solsenger som ikke lå i klyngen og var bedre å ligge på, lunsj inntok vi der. Det var ikke mye nordmenn da vi kom, men kom fler i løpet av uken,Viking Star er et hotell jeg har reist til mange ganger i året siden 2009,hvis jeg skal sette fingeren på noe så er det hun i resepsjon som ikke kunne engelsk og var konstant sur og at rommet ble dårlig rengjort , vi måtte be om nye håndklær , toalettpapir og såper, Alt i alt en topp ferie takket være Ibrahim og mange av de trofaste ansatte gjennom mange år. Yalcin er helt spesiell og dyktig. Takk for et flott opphold , kommer tilbake i slutten av september . Mette Tollefsen

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Mette715
Anmeldt 26. juli 2017

Hotellet er oppe i byen, Rommet var rent, men litt sliten og gammel innredning. Badekaret burde vært byttet, og tv'n hadde sett sine beste dager, i tillegg til at den ikke hadde noen skandinaviske kanaler. Rommet lå 50 meter fra en bønneropert som gikk på 5 ganger i døgnet. Vaskedamen var veldig trivelig og serviceminded, det samme var de i lobby og bar. I Restauranten savnet jeg veldig spiselig kjøttpålegg til frokost! Videre hadde jeg kankje forventet litt større engasjement når jeg ber om hjelp og råd i forbindelse med min datters allergi! i Ala carte restauranten hadde de absolutt ingenting å tilby henne til dessert, i den vanlige restauranten kun frukt i forskjellige former. matutvalget var også veldig begrenset for henne. Andre steder opplever vi ofte at man tilbyr å lage noe eget til henne...

Romtips: Ville gått for bassengutsikt for å begrense lyden av bønneroperten
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, AnneCathrine