StayForLong
Vio.com
Algotels
Anmeldt 26. juni 2022

Hotellet er veldig fint. Hotellrommet er fint og uteområdet er stort og flott. Madrassen til enkeltsengene var harde. Mange mennesker og litt mye mas ved buffeen, men god og variert mat. Det thanks songul from public relations as well.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, 617anneelisabethl
Pegasos World S, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på AQI Pegasos World Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2022

Kära Gäst 617anneelisabethl,
Först vill vi visa uppskattning för att ni delat med er av era värdefulla åsikter angående vårt hotell.
Vi är väldigt glada att se att ni är nöjda med eran vistelse hos oss, och vi vill tack för era positiva åsikter, och era fina ord om vårat hotell.
Hälsningar från Side
Public Relations Manager
Berrin Sönmez

Anmeldt 23. juni 2022

Veldig fint hotell, god mat, hyggelig betjening☺️ mer enn nok solsenger, og mange forskjellige bassengområder tilpasset ulik alder og behov. Fine show på kveldene, og wellness avdelingen bør virkelig besøkes ved ankomst😍 Høy kvalitet på renhold☺️ Aysenur thank you🥰

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, camillasC36HW
Pegasos World S, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro på AQI Pegasos World Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2022

Kära Gäst Camilla,
Hälsningar från Alanya
Public Relations Manager
Berrin Sönmez

Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Høstferie i Tyrkia.

Vi valgte pegasos world på grunn av badelandet og dette var fantastisk. Ungene storkoste seg og det var vannlek for barn og voksne for en hel uke.

Det er mye å velge i når det kommer til mat. Stoooor buffet til frokost, lunch og middag. I tillegg har man snack barer 2 andre steder på Resorten.
Buffetene har enormt utvalg og man skal være relativt kresen for å ikke finne noe man liker.

Vi bodde i en familiesuite med balkong. Passer bra til familie med to vokse og to barn. Rommene var helt ok. Renholdet var ok. Litt slitte bad og slurv med vask av krom og fliser.

Vi hadde all inclusive som gjør at man ikke mangler noe iløpet av dagen. Egen iskiosk hvor barna kan få is hele dagen.

Ønsker man å kjøpe med noe å ha på rommet feks øl, mineralvann lønner det seg å kjøpe dette i baren.
Det finnes et supermarked på hotellet men dette har helt IDIOTISKE priser.
3 små poser med potetgull kostet 130 nok.
Regner med lokalet er leid ut til en privat driver av dette supermarkedet. Her burde hotellet hatt mer styring da dette forsurer hele opplevelsen med skyhøye priser og surt personale.

Personalet for øvrig på hotellet er blide og hyggelige.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, atlew2014
Pegasos World S, Genel Müdür på AQI Pegasos World Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2019

Kära gäst,
Vi beklagar dock att er vistelse inte levde upp till era förväntningar.
Inom TT Hotels har vi som policy och första prioritet att se till så att våra gäster är nöjda.
Professionell personal med rätt tankesätt för att skapa en bra atmosfär för ett brett utbud av gäster är en otroligt viktig faktor för oss.
Vi vill tacka igen för att ni delat med er av era åsikter och evaluerat hotellet.
Vi önskar att välkomna er tillbaka och få chansen att skapa bättre semester minnen.
Med vänliga hälsningar,

Anmeldt 17. august 2019

Veldig rent og pent! Mye god mat for alle (barn, vegetar, kjøtt osv..) store fine basseng med mange aktiviteter for alle! Kjempefin strand og et generelt veldig bra hotel! Vil helt klart komme tilbake hit! Kjempefint for både barn og voksne! Takk public relation, Cihan!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Lone B
Pegasos World S, Genel Müdür på AQI Pegasos World Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Kära Pegasos Resort Gäst
Hälsningar från Alanya

Anmeldt 4. august 2019

Tur nummer 6 til samme hotell. :-D Kjekt å treffe vår faste "familie(ansatte)" der nede.

Fikk den glede å være på Familie Deluxe suite i Block 4, rom 4308, med utsikt ut over Taurus fjellene og Manavgat by.

Hotellet i seg selv, er for oss meget flott. Pegasos World er ei god gammel dame, som virkelig bør tas i vare på.

Vannsklier som åpnet i 2014. Gigantisk svømmebasseng. Kjekke service innstilte ansatte, fra de laveste på rangen til de øverste. Kunne gjerne sett at restaurant sjefen kunne ha smilt litt mer til gjestene generelt og ikke bare til sine "favoritter", hint hint ;-) .

Hotellet byr på opplevelser i mangfold. Dog er 2019 starten på et sorgens kapittel, takket være hotellets eiere, som tenker mer på pengesekken.

Aldri før har hotellet vært så dyrt, som det er nå. Hvor man samtidig innskrenker All Inclusive konseptet. Snackbaren er innskrenket åpningstid med en halvtime. Kjøkkenet ute på terrassen til hovedrestauranten er borte. Mindre opplevelser i restauranten generelt.

TUI Group har virkelig klart å begynne å ødelegge for både gjester og ansatte.
2019 har kostet mer, enn den smaker, selv om de ansatte arbeider seg ihjel for å tilfredsstille oss gjester.

Så på service nivået, er det hele 5 stjerner.

På rommet fikk vi kun standard vask og senge-oppregning. Kun èn eneste gang, fikk vi en oppstaset seng, med blomster og svane av håndklær. 3-stjerner.

Hoved Restaurant med ulike temaer på buffet, reduksjon fra tidligere år, grei standardisert utvalg. En del gjentakende mat, lite kreativitet. Servicenivå, helt greit. 3-4 stjerner.

Snackbar som årene før, helt greit til å være snackbar. Blide og service innstilt personell. Merkbart at kebab er redusert, i forhold til årene før. Samt en halv time kortere åpningstid. 3 stjerner.

Entertainment team, Var ikke med på kveldsshow i Amphie theatre, men på familieshow ved basseng scenen. Teamet dette året, var ikke like pågang dyktige, som i fjor, der man nærmest ble løftet opp for å delta, hehe. Med andre ord, lite initiativ takende personell, dette året. Mr. Suat gjør som han vanligvis gjør, holder humøret oppe etter beste evne. Meget dyktig Entertainment Manager, som P.W. bør gi en lønnsforhøyelse til, for å beholde. Bare han alene, er å gi 5 stjerner, men det blir denne gang 3-4 stjerner

De ulike barer er, som de skal være. Dog har Ada bar, anskaffet litt bedre glass til drikkene, om man spør etter dem, vel å merke. Blide ansatte og ikke minst service innstilte. 3-4 stjerner.

Beach Disco: Gode sitteplasser rundt langs gjerdet, god danseplass, gode drinker. Og denne gang har de endelig lyttet. Bedre musikk. 3-4 stjerner.

Hotellets supermarket: STAY AWAY!!!!! Blodpriser uten like. Samtidig har de fjernet samtlige prismerker, slik at du ikke ser hva det koster. Pris eksempel: 2 pakker lange
MonteCarlo sigaretter og en liten med chips. Pris 90TL. Migros tar ca 25TL. Denne pris differansen gjør seg gjeldende på samtlige varer. Stjerner 1, helst ingen.

World Of Bags: Som navnet tilsier. En verden av vesker og bagger. Mr. Kadir, en gledesspreder og særdeles hjelpsom. Lurer deg ikke og sier ting rett ut om priser og kvalitet. Prisene var faktisk overraskende "normale" til å være en hotel-shop. Litt høye, selvfølgelig, men med en runde pruting, som seg hør og bør i Tyrkia.... It`s Nice Price. :-D 5 stjerner.

Totalt ligger hotellet mellom 3-4 stjerner generelt, i forhold til ifjor, da den lå på rene 4 stjerner. Dette året har TUI Group ødelagt en del, da hele oppholdet kostet mer, enn den smakte. Du mottar mindre valuta for pengene dette året, og enda mindre for året 2020, ved å bestille samme pakke på samme datoer....

På et rent økonomisk spørsmål, vil jeg anbefale et annet hotell denne gang. Og det river i mitt hjerte å skrive dette. Men det koster dessverre alt for mye. Det er en prisoppgang fra 2018 til 2020 med over 35%, noe som gjør at jeg på økonomisk bakgrunn IKKE anbefaler hotellet. På bakgrunn av pris, kan man få et hotell til en solid mye høyere luksus (5 stjerners) enn hva P.W. (4 stjerners) kan makte å servere.

Om økonomien (prisen) tas vekk, anbefaler jeg hotellet i absolutt høyeste grad. Hotellet gir deg avslapping, rekreasjon, lek og morro på samme tid. Samt service innstilte arbeidere, som står på pinne for deg. Plutselig er 14 dager for liten tid, der man burde hatt 21 dager i stedet.

Romtips: Rom retning Taurus fjellene. Blokk 1, dels 2, dels 4 og dels 5.
Dato for oppholdet: juni 2019
4  Takk, FrankRisa
Pegasos World S, Genel Müdür på AQI Pegasos World Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Kära gäster,
Tack så jättemycket för att ni använder er värdefulla tid på att skriva till oss. Vi har väldigt många återvändande gäster på hotellet och det är därför vår Food & Beverage Manager kanske log till andra gäster på ett annorlunda sätt då han känner dem. Vi har också många gäster med allergier och dem behöver därför också speciell mat och därför har ni kanske sett att dem fått lite extra då dem behöver det. Snackbaren är öppen mellan 11.30-16.00 varje dag. Vi har inte skrivit på något kontrakt om att vi måste göra dessa svaner och decorationen utan vi gör det som extra för att våra gäster ska bli glada. Hotellets marknad är inte ägodel av hotellet utan är prıvatägd och i Turkiet så får man prissätta som man vill enligt turkisk lag. Vi har förstått med din sista mening att du har vart ganska glad under din semester, vı förstår att det är mycket pengar men vi har bra personal, fin pool och massa annat. Vi är säkra på att vi kan ge dig en fin semester nästa gång du kommer också.
Tack så jättemycket för att du namnger våra talanger vid namn då Suat är väldıgt speciell för oss.
Hälsningar från Side