StayForLong
Prestigia.com
Vio.comUSD 318
Orbitz.com
Anmeldt 5. juli 2022

Vi var en familie på 5 , som kom ned 23. juni. Vi var alle imponert over flotte hotellbygninger rundt et flott bassengområde for store og små. Underholdning og mye underholdning for barna. Vaskedamen vi hadde, visste ikke det beste hun kunne gjøre for oss. Bassengområdet , ble også rengjort med maskin hver kveld. Det å kunne gå ned på stranden å legge seg på solsenger gratis og kose oss med deilig mat og drikke på strandrestauranten for oss som hadde all inclusive, var en luksus. Alle måltidene på hotellet var også en opplevelse med god og variert meny og nye temaer hver dag. Der jobbet også en vert som ikke visste det beste han kunne gjøre for oss. Flasker med kaldt vann , kom på bordet så fort han så vi kom og var utrolig blid. Anbefaler hotellet til alle og kommer definitivt tilbake.

Romtips: Vi hadde rom på bakkeplan mot bassenget.
Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, 235livf
Yusuf Varavir, İşletme Sahibi på Barut B Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2022

Dear Guest, We are happy to receive your feedback! Thank you for this rewiev of our service. We hope to see you soon :) Kind Regards.

Anmeldt 1. juli 2022

Vi er en familie på fem som hadde 14 deilige dager på Barut B Suites.

Veldig god all inclusive, fantastiske ansatte i alle avdelinger, meget rent og hyggelig sted. De ansatte gjorde en virkelig god jobb. Jeg pleier vanligvis ikke å være så opphengt i dette, men det var så tydelig at de var stolte av jobben sin, at de trivdes og at de ville at vi skulle ha vår beste ferie.

Vi bodde i en fin tre-roms leilighet med aircondition i alle rom. Det var køyeseng og enkeltseng på det ene soverommet. Et lite minus er at dobbeltsengen i det andre soverommet er to enkeltsenger som er satt sammen. Det er ikke mulig å låse soveromsdørene. Ellers er rommene pene og praktiske. Badet var utstyrt med shampoo og balsam, samt dusjsåpe. Store myke strandhåndkler lå klart på rommet ved ankomst. Strandhåndklene byttes kostnadsfritt i spa-avdelingen ved behov.

Det er aktiviteter ved bassenget og på hotellområdet gjennom hele dagen. Skumparty ved bassenget hver onsdag. Anbefales å være med på vannpolo og vanngym, dart osv. Kort vei ned til stranden der det er gratis parasoller og solsenger. Hotellet har egen beachclub på stranden som serverer mat og drikke som er inkludert i all Inclusive.

Ved behov kan man vaske klær i " Self Laundry" på hotellet. Det var ikke stor kostnad og ved booking fikk man utlevert vaskepulver.

Kveldsunderholdningen av eksterne aktører var av ymse kvalitet.

Hotellet har en veldig god beliggenhet i Evrenseki i Side. Flere shoppinggater i umiddelbar nærhet, ellers er det kort vei med taxi til gamlebyen i Side. Det koster i underkant av 15 Euro hver vei for en taxi til Side eller Manavgat.

Hvis du ønsker å besøke et shoppingsenter med butikker som selger "ekte" varer, anbefaler jeg Nova Mall i Manavgat. Stort kjøpesenter med mange butikker og spisesteder. Ungdommene elsket dette.

Alt i alt et meget godt hotell og et flott sted for familien.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, forsethp
Yusuf Varavir, İşletme Sahibi på Barut B Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2022

Anmeldt 30. juni 2019

Meget bra hotell, hyggelige og hjelpsomme ansatte. Fantastisk god, variert mat og god drikke.
Entertainment team er veldig hjelpsom med utflukter og aktiviteter. Bingo to gang i uka med fine premier.
Anbefales å ta all inklusiv, mye for pengene

Takk, Hege2503
Barut_B_Suites, Guest Relations på Barut B Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2019

Vår kjære gjest, først og fremst vil vi gjerne takke deg for å velge vårt hotell for din ferie og for denne anmeldelsen også. Vi vil gjerne se deg igjen!

Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Denne gangen er vi bare på besøk 3 dager og som alltid er vi kjempe fornøyd med personal i alle avdelinger 😊 Dette er 2 året vi er her og veldig hyggelig å komme tilbake til flere kjente fjes blant personalet 😊 Anbefaler alle å ta turen hit 🤘😊🤘

1  Takk, Cecilie-Stein

Anmeldt 25. juni 2019

Jeg har vært tre år på rad valgt Barut hotell skjede og er veldig fornøyd. Jeg ønsker å gi mitt første inntrykk på den første dagen for to ukers ferie.
Veldig fint hotell, kompakt hotell, koselig , familiar god mat på all inclusive. Stille og rolig område, Renholdet på hotellrommet er veldig bra og renhold folk er veldig hyggelige, Vi har 2-roms leilighet ,vi er familie med to ungdommer, god plass , med balkong og vi ble godt plassert.
Eneste minus på rommet at det kunne vært dobbelt seng for sånn type leilighet isteden for to små senger som er ved siden hverandre og som er veldig kjedelig og ukomfortabelt til et par.
For å komme til stranden var et stykke å gå og det var et minus.
jeg kommer til å skrive min mening etter jeg er ferdig med ferien på denne hotellene for min helhet vurderingen.

1  Takk, Mustafa S
Barut_B_Suites, Guest Relations på Barut B Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Kjære Mister Mustafa, først og fremst vil vi gjerne takke deg for å velge vårt hotell for ferien igjen! Takk for din tillit og din anmeldelse!
For tilkobling av sengene dine, vennligst kontakt resepsjonen. Vi vil gjerne hjelpe deg med å skape behagelig atmosfære på rommet ditt.