“Første middag i Side 😇”

Serenade Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 3 av 238 Restauranter i Side
Prisklasse: kr 211 - kr 2 107
Anmeldt 3. august 2022 via mobile enheter

Jeg og fruen tok feriens første middag her på denne snadderrestauranten!¡ Vi bestilte både chicken og beef fajitas. Dette smakte aldeles nydelig og man fikk til og med en liten rakker av en kurv med pommes frites til maten. :-) Jeg får rett og slett vann i munnen av tanken på den saftige lefsen med hele tre forskjellige sauser,,,

Jeg vil trekke frem hvor vennlige og serviceinnstilte personalet var. En annen kunde hadde bursdag og en remix av sangen «Happy Birthday» runget ut av høytalerne for full hals imens en ordentlig snadderkake ble plassert på bordet foran dem. :-O

Dato for besøk: august 2022
1  Takk, Stian E

Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Anbefales! Hyggelig atmosfære og hyggelig betjening. Vi spiste beef fajita og sea bass, begge storfornøyde! Fajita var akkurat passe spicy, fisken fersk og en lett, deilig måltid.

Takk, Vacation13911290936
Anmeldt 21. juli 2022 via mobile enheter

Hyggelig personale, utrolig god service og fantastisk mat! Bestilte plank steak, kjøttet var mørt og perfekt stekt sånn jeg ville ha det. Anbefales!

Takk, Liv-3llen
Anmeldt 18. juli 2022

Veldig bra mat, og veldig hyggelig personale! Fine priser. Anbefales virkelig! Kommer helt klart tilbake!

Takk, Hannabdavidsen
Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Fantastisk restaurant litt utenfor Side. Vi var her hele 4 ganger i løpet av ferien. Var fornøyd med all maten vi fikk men biff i ulike varianter var nydelig. Spiste også pizza, pasta og enchiladas. På huset får man tyrkisk brød med 3 dipper til forett, smakte helt nydelig 😊
Sedat, som driver restauranten gir service i ypperste klasse, sammen med sine brødre. Sedat snakker veldig godt engelsk så det er lett å fremme det man ønsker.
Vel verdt et besøk !!

1  Takk, DayTrip49569592777

Har du vært i Serenade Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!