10 personer ser på dette hotellet
TravelocityUSD 1 110
Orbitz.comUSD 1 110
Agoda.comUSD 931
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Har vært her 2 ganger i år og kommer til å bli fast gjest her.
Hvorfor? Fordi her blir vi ivaretatt på best mulig måte av alle de blide og hyggelige menneskene som jobber her.
God mat,rent og et trygt hotell å bo på.
Hotellets frisør Yasmin er ei kjekk og flink dame med alltid et smil på lur. Anbefaler henne på det varmeste.
Spa avdelingen er absolutt et sted jeg anbefaler til et eller flere besøk. Her jobber det personer som vet hva de driver med. Du får de beste anbefalinger som passer til deg..Massørene er profesjonelle og veldig hyggelige mennesker.

Mvh Anita Falch.

1  Takk, franitafalch
Anmeldt 6. september 2018

Da har vi igjen hatt et fantastisk opphold på Side Resort. Hyggelig betjening, flott hotell. Jeg kan også anbefalle Spa'et Det er litt dyrere en det du kan kjøpe hos de som selges til turister, men her har man ikke på følsen at man sitter på et samlebånd. Jeg har prøvd begge deler og kommer aldrig til å kjøpe "turistfellene" igjen.

Takk, deadmeat522
Anmeldt 12. august 2018

Vi kom på Hotellet på natten og var super happy når vi våknet,sto på verandaen på 5 etg. og så over hele :) Veldig bra rom gode madrasser så vi sov godt. Renholdet på rommet var meget bra, vasket hver dag. Solsengene måtte vi ut kl 06.30 på morgenen til å få men det var ok fordi da satt vi der å slappet av eller ble det reservert veldig fort. I baren ved bassenget var det veldig bra, noen ganger vente litt lenge men dem gjorde sitt beste,en jente som jobber der var veldig søt og imøtekommende ho er bare GOD :) jeg tok 4 behandlinger /full Body massasje og er veldig fornøyd, ble massert fra topp til tå... Vi hadde all inklusiv i 10 dager av 14 så det lønner seg i forhold til drykke og mat, men var ute å spiste noen ganger... stort sett fornøyd med maten på hotellet. Synes alle som jobber der var imøtekommende og hyggelig :) Vi anbefaler dette hotellet :) Kommer tilbake hvis vi skal til Side igjen :) Tusen takk for oss <3 PS. Internettet kunne vært bedre..

Romtips: 4/5 etg er bra mot basseng... ikke bakside til neste hotell... var støy og meget inn til hverandre så vi
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Edda S
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Aktiviteter, god mat, fin atmosfære. Ligger litt utefor Side sentrum men med gangavstand ingen problem. Du finner det du trenger på hotellet. Spa, frisør, fotograf, minimarked og ansatte som setter deg i fokus.

Takk, Monika M
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vi er veldig skuffet etter vår opphold på sunconnect Side Resort. Etter å ha lest på tripadvisor og snakket med Ving som skrøt hotellet opp i skyene, hadde vi litt forventninger.
Maten var kjedelig. Samme maten hver dag, bare med en liten "ny" vri. Ekstremt dårlig utvalg til de minste.
Kom du til bassenget etter 09.00 var det sjeldent ledige solsenger. Det ble lagt ut lapper på solsengen om at folk ikke måtte reservere, men ingen brydde seg om det.
Frisøren, som så mange skryter over her på tripadvisor, var elendig. Gutten min klippet seg hos henne. Kort på sidene, tok ingen ting på toppen. Kostet 160 lire. Han skulle også ha lyn/designe på siden. Dette måtte vi komme tilbake for å gjøre. Det ble absolutt ikke fint og i tillegg måtte vi betale ennå mer for det den dagen vi kom tilbake (50 lire). Internettet på hotellet var elendig! Kan ikke kalle det for ett sunconnect hotell... Badehåndklær kostet 10 lire pr stykk i depositum. Dette fikk vi tilbake. Men til gjengjeld måtte vi betale 4 lire pr stk, hver gang vi ønsket å bytte. I baren følte jeg det var litt sånn "trynefakroe". De som bemerket seg og ble kjent igjen, de fikk servering først.

Skal jeg dra frem noe positivt må det være renholdere. De gjorde en super jobb. Rommet var alltid rent og pent, og siste dagen fikk vi blomster og svaner laget av håndklær på sengen. Sengene var også veldig gode.
Vår datter ble syk på hotellet. Da fikk hun god bedring kort og frukt på rommet. Litt kjekt å bli tenkt på.
Barneklubben til Ving vil jeg også skryte av. Lollo og Bernie er alltid kjekt å hilse på. De fantastiske jentene tok seg også godt av våre barn på de ulike aktivitetene. Stor takk til de!
Dette hotellet kommer vi nok ikke til å besøke igjen.

Takk, P1368BEanneg