“Beste tyrkiske mat i Side ”

Meshur 49 Pide ve Kebap Salonu
Vurdert som nr. 30 av 215 Restauranter i Side
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Vært i Side i 20 år. Her får du den desidert beste Tyrkiske maten til en ufattelig billig penge.
Tre voksne har drukket og spist for 70 tl

Ligger i Kemer street.
Verdt og prøve

Dato for besøk: september 2020
Takk, 280ritae

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Jeg elsker Tyrkisk mat og fikk fortalt om denne restauranten. Og... dette er den beste tyrkiske maten jeg har fått servert.
Spiste adana kebab som var så utrolig god. Forrett... deilig tyrkisk brød med tilbehør, salat og chilli.... bare salaten med tomater som er solmodne. Betjeningen var meget hyggelige. Har vært der to ganger nå og skal dit flere ganger....

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, 254evenh
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

God tradisjonell tyrkisk mat til en billig penge. Fantastisk god mat, de har også take away-service. Slitne og varme lokaler så bestiller alltid maten hjem. Kan anbefales om man vil prøve noe annerledes mat enn de vanlige resturantene.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 601emiliev
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

God på tradisjonell tyrkisk mat til en billig penge. Et godt tegn at det er mange lokale som spiser der. Maten er alltid super.

Dato for besøk: september 2017
Takk, ElisFarg
Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Vill bare annbefale å styre unna den her restaurangen, var og spiste der her om dagen å det var innsekter/maur i krydderet, personalet flirte bare når jeg ga beskjed om det akkurat sånn om det er normalt, de vasker koppan for hand og det så ikke akkurat reint ut der, maten va heller ikke nå å skryte av, så det første som slo meg etter man hadde spist der var at nu e man nokk matforgifta å ferien går rett i dass:p

Dato for besøk: juli 2015
3  Takk, Esten E

Reisende som så på Meshur 49 Pide ve Kebap Salonu, så også på

Manavgat, Antalya (provins)

Har du vært i Meshur 49 Pide ve Kebap Salonu? Del dine erfaringer!

Meshur 49 Pide ve Kebap Salonu detaljer opprinnelig gitt av Yellow.com.tr