Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Hotels.com
Booking.com
kr 491
Fullt refunderbart før fre. 29. mar.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Agoda.com
kr 349
Enkel og rask bestilling
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
38 av 220 anmeldelser
Anmeldt 25. juli 2015

Vi har nå tilbringt en uke her på Irem garden. Vi er to voksne og to tenåringsgutter. Hele anlegget er helt greit, litt ulike ting og gjøre for gutta, men vannskliene var åpne bare fra kl 10-12 og fra kl 14-16(17?) god plass rundt bassengene og gratis buss til stranda med gratis solsenger. Fungerte bra! Kort vei inn til Side sentrum. Enten man går eller vil ta en taxi.
Fantastisk hyggelig personell i restauranten og god mat. Hyggelige i kiosken og dyktige på hamam og massasje. Litt "slitt" her og der uten at det gjorde noe for oss. Vi hadde en to-roms leilighet med god plass. Vi hadde betalt ekstra for markterrasse i blokk A og hadde nærhet til restaurant, sklier, kiosk osv. Fungerte kjempebra for oss. Når vi kommer til sengene må jeg si at det er de hardeste sengene jeg har opplevd. Så hvis du har ryggproblemer så styr unna. Det var også litt dårlig med renhold i leiligheten. Hadde ønsket rene håndklær og sengetøy litt oftere. Konklusjon må være at hvis vi hadde hatt bedre senger og bedre renhold så hadde dette vært ganske bra. Til tross for dette så har vi hatt en fin uke her!

Romtips: Har inntrykk av at det var best å bo ved anlegget blokk A, det er her alt ligger. Må krysse en trafikkert vei hvis man bor i blokk B.
Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Marit B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Irem A, Yönetici på Irem Garden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2015
Google-oversetting

Dear Guest,
Thank you for your nice commends. We have general cleaning for our rooms everyday and change of towels and sheets for two times a week as a standart of most hotels. Your recommends are important for us , Neceserray actions will be taken both for beds and the cleaning as soon as possible . Hope to see you again.
Best Regards

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 9. juli 2015

Et veldig rolig hotell i utkanten av sentrum av Side. Tar ca 15 minutter å gå til gamlebyen. Store rom, men harde senger. Renholdet var så som så, de kostet som oftest bare gulvene den uka vi var der.
Vi var stort sett ute på forskjellige restauranter å spiste, så kan ikke si så mye om maten.
For barna var det ett par vannsklier, bordtennis, lekeplass, spillehall og trampoline. Rent og pent bassengområde og greit med solsenger. Det ligger et lite marked inne på hotellområdet, men litt større finnes ca 400-500 meter unna.
Litt masete personale på hotellets Hamam.
Gratis buss til stranden, men vi besøkte ikke denne.
Internettet i lobbyen var veldig tregt.

Anbefaler dette hotellet til familier og til de som ikke vil bruke så altfor mye penger på sydenturen. Du får hva du betaler for.

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, lmrd82
Irem A, Yönetici på Irem Garden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2015
Google-oversetting

Dear Guest,
Thanks for your commends and critics. We 'll take them as a guide and make necessary arrengements. Hope to see you... Best regards

Rapporter svar som upassende
Anmeldt 27. juli 2014 via mobile enheter

Vi bestilte via Star Tour, og bildene av dette hotellet i katalogen sto ikke i samsvar med virkeligheten! Vi hadde forventet en mye bedre standard. Bittesmå bad med 3 stråler i dusjen uten trykk, og sluk som ikke tok unna vannet. Fordelen var at man kunne sitte på do og dusje samtidig. Steinharde senger. Måtte betale nesten tusen kr for AC i 14 dager i tillegg! Langt å gå for barn både til Strand og sentrum. Dette hotellet ligger i "ødemarka" - shabby og skittent. Mye hang på "halv tolv" - vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2014
8  Takk, Lorondo
Anmeldt 7. juni 2014

Hyggelig betjening og veldig god service. Rene rom. God mat,spiste nesten alle måltider på hotellet. Kort vei til strand, men en opplevelse å reise med badebussen. Herligt med gåavstand til gamlebyen., men for langt for små barn. Veldig barnevennlig. Bra med solsenger og greit å ha to basseng. Ett med vannrutsebane og ett litt roligere. Reiser en med barn bør en bo i blokk a. Det er der alt foregår.Skal tilbake for andre gang

Dato for oppholdet: juli 2013
    • Sovekvalitet
1  Takk, Gretlie
Anmeldt 21. juli 2013

Elendig renhold både i leilighet og hotellområdet , treg til å reparere ødelagte ting(vi var uten air condition de første 8 dagene, vi varslet dagen etter at vi kom), forferdelige dusjer( vannet ble plutselig kokvarmt uten at vi byttet innstilling på termostaten).
Det positive var at leilighetene( vi hadde treroms i A-blokk) var store og pent innredet. Litt harde senger, men ikke værre enn på andre sydenhotell. De ansatte ved hotellet var blide og hyggelige, og mindre masete enn hva vi har opplevd andre plasser.
Butikken har det meste men er dyr. Anbefaler å gå fem minutter oppi gata og handle, prisene er mye lavere der. Eks: i hotellbutikken kostet en liten flaske vann 1 lire, men på supermarkedet oppi gata fikk du 12 flasker for under 2 lire.
Anbefaler også å ta tyrkisk bad andre steder. Spa på hotellet er dyrt, damene som jobber der virket mer opptatt av å diskutere seg imellom enn å gi kunder behandlingen de hadde betalt for og de ansatte ble sure da jeg ikke ville bestille flere behandlinger eller kjøpe kremer som jeg fikk anbefalt.
Positivt med gratis buss til stranden hvor servicenivået faktisk er mye bedre enn inne på hotellet. Maten på strandbaren var faktisk bedre enn ved hotellrestauranten, og man fikk bestilt og bringt drikke, snacks og is til solsenga.

Dato for oppholdet: juli 2013
    • Sovekvalitet