Anmeldt 10. juli 2014

Vi har besøkt Lemas for andre gang, og er like fornøyde denne gangen.
Betjeningen er super, og får deg til å føle deg ønsket.
Har man noe å utsette på noe, så fikser de det raskt, og gjør alt for at du skal trives.
Stort, og deilig basseng, som blir rengjort ordentlig hver morgen, og rommene er store.
Vi kommer tilbake neste år!
Barna (9 og 11) ble veldig godt tatt vare på om de beveget seg rundt på området uten oss, og de fikk være med å rydde bord, koste og de fikk mange klemmer og godord. Utrolig barnevennlig.
Anbefales for familier.
Hotellet ligger i et rolig område litt utenfor sentrum.

Romtips: Wi-fi fungerer best i resepsjonsområdet, hvor det finnes benker og bord hvor man kan sitte og surfe etc. 3-roms har airconditon på begge soverom.
Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, empiria67
Anmeldt 29. oktober 2013

Det var første gang i Tyrkia på charterferie, overraskende positivt hotell og opphold. Hyggelig betjening, godt renhold, ja, utifra all dårlig omtale i media av hotell i Tyrkia, var dette en hyggelig positiv overraskelse. Vi er såpass fornøyd at vi kan tenke oss å reise tilbake til dette hotellet en annen gang.

1  Takk, Olav_Bjorn
Anmeldt 23. oktober 2013

En venninne og jeg bodde her i en uke i september, og vi hadde en utrolig fin ferie. Hotellets personale er vennlige, hjelpsomme, og får deg til å føle deg virkelig velkommen! Maten er super, og bassengområdet er fint. Stille og rolig område. Rent og ryddig, Gratis buss til stranden hver dag, med en super taverna.
Vi kommer tilbake på ny venninnetur i september. I tillegg har jeg bestilt for meg og min familie, mine svigerforeldre og to svogere med barn like etter at skolen slutter. Gleder meg allerede! :D

Romtips: Det er ikke heis, så har du tung koffert, eller synes trapper er slitsomt, kan det være hardt å komme seg opp i 4. etasje. Vi fikk hjelp med kofferten, så det er ikke noe problem, men har du bevegelseshemminger, så be om leilighet i 1. etasje :)
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, empiria67
Anmeldt 18. september 2013

Dette er et supert hotell med en utrolig bra service og et fantastisk hyggelig personale. Fint bassengområde. Rolig og fint. Gratis buss til flott strand. God og billig mat både på hotellet og på stranden. Kommer definitivt tilbake.

1  Takk, RandiG112
Anmeldt 1. september 2013

Vi var veldig fornøyd med dette hotellet. Trivelig familievennlig hotell, med et alle tiders bassengområde. Renhold var helt ok. Betjeningen kunne ikke vært bedre. Blid og trivelig. Og ikke minst inkluderende. Noe som vi satte stor pris på.
Hotellets beliggenhet var ikke akkurat i verdens "navle" - men dette visste vi, så det gikk veldig bra.
Er i det hele tatt så fornøyd at vi kunne reist tilbake ganske fort igjen :))

Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Vigdis K R