“Lunsj og middag”

Favori Restaurant Cafe & Bar
Vurdert som nr. 11 av 213 Restauranter i Side
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Beste restaurant i Side.
Meget bra mat og hyggelig betjening.
Alltid like godt å komme tilbake gang etter gang.
Gleder oss til neste besøk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 313rogerr

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Nok et fint og hyggelig besøk på Favori. Beste restauranten i Side. Her føler du deg virkelig velkommen. Meget god mat til hyggelige priser. Et sted alle bør besøke når de er på ferie i Side.

Takk, 313rogerr
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Ett av de beste spisestedene i Side. God mat og kjempe hyggelige mennesker som driver stedet og de ansatte. Gleder meg til neste år

Takk, KristinK1325
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte donor kebab her flere dager til lunsj. Kostet 12.5 lire og er vel verdt hver krone! Koselig personale og lekeplass til barn i skygge.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, IselinJacobsen
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Tusen takk til Mustafa og de andre på Favorittene for nok en hyggelig uke. Leverer som vanlig. Meget bra spisested, anbefaler dette til alle. Hyggelig betjening, nydelig mat til hyggelig priser. Gleder oss til neste ferie.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 313rogerr

Reisende som så på Favori Restaurant Cafe & Bar, så også på

Har du vært i Favori Restaurant Cafe & Bar? Del dine erfaringer!