Anmeldt 27. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk fint familiehotell, perfekt for barnefamilie, god mat på all inclusive, mye å finne på for barn og ikke minst veldig bra show til både barn og voksen på kveldene. Hit kommer vi garantert igjen!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 586stiang
BarutHotels, Guest Relation på Sunwing Side East Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Hej 586stiang!

Tack för din fina kommentar om hotellet. Vi hoppas att ni har haft en härlig semester här hos oss på Sunwing Side Beach! :)

Vi önskar er en fin dag och hoppas vi ses snart igen!

Anmeldt 11. august 2019

Vi var to voksne og ett barn (10 år) i to uker på dette flotte familiehotellet, vi er meget fornøyd med oppholdet!. Det vi ønsker å dra frem som spesielt bra var de godt gjennomtenkte fastilitetene. Egen matbutikk, SPA, frisør, skobutikk, klesbutikk, suvenirbutikk, spillehall, styrkerom m.m. Det at det var meget godt renhold, to gode restauranter, en god frokost med stort utvalg(det kunne dog være litt mye mennesker på en gang i spisesalen). Mange aktiviteter, slik at man ikke trengte å kjede seg.
Vi hadde en 2 roms leilighet på 38 kvadrat i første etasje med veldig godt planløsning og stor markterrasse like ved bassengene. Praktisk! Hotellet lå også kun 500 meter fra en flott sandstrand med egen dedikert del til Ving sine gjester hvor det var solsenger og et hyggelig spisested med rene toaletter og dusj.
Vi kommer gjerne tilbake hit!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, TommyHogas1971
BarutHotels, Guest Relation på Sunwing Side East Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Hej TommyHogas1971!

Tack för din fina kommentar om hotellet. Det låter som att ni har haft en riktigt härlig semester här hos oss på Sunwing Side Beach!

Vi önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas vi ses snart igen! :)

Med vänliga hälsningar Julia

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Leste anmeldelser her på Tripadvisor og det gjorde at vi bestemte oss for å reise hit.

Vi var en familie på 6 stk. 4 voksne, 2 barn (6år og 9mnd)

Vi bodde her i 2 uker med frokost.

Hotellet sto til forventningene og mere til. Dette er et hotell som virkelig tilrettelegger for barn og familie. På samtlige toaletter var det stelleplass til babyer, med stelleunderlag, antibac etc. Det var også vasker i høyde til barna på alle toaletter.

Hotellet ser akkurat ut som på bildene! Gartnere holder på i hagene rundt hotellet hver dag. Steller og pynter opp med friske blomster og ordner det slik at det så kjempefint ut til enhver tid. Renholderne vasker og skrubber overalt. Solsenger ble skrubbet og vasket skikkelig! Aldri sett lignende. Gulv og stier rundt hele hotellet ble vasket hver dag. Vet ikke om det var noe som ikke ble rengjort? Det var i såfall utrolig rent og pent overalt.

Rommene var store og pene, vi hadde rom met utsikt mot omgivelsene. Stille og rolig på kveldene. Koselig.

Frokosten var veldig god. Stor buffet med mye å velge mellom. For store og små. (Et lite minus var akustikken i matsalen. Kunne bli mye støy, men det er kanskje noe man bare må forvente når så mange familier skal spise i samme rom samtidig). Så alt i alt var vi alle veldig fornøyde, super frokost! Man kunne også sitte utendørs under vifter og spise også.

Mehmets kitchen, hvor skal jeg begynne?
Alt var bra her! Fra første til siste besøk. Maten var fantastisk, anbefaler virkelig deres Prawns pad thai og chicken cashew.

Vi var tre ganger i gamlebyen for å spise, og alle gangene ble misfornøyd med maten. Det var da vi bestemte oss for å kun spise på Mehmeths. Der ble vi aldri skuffet, uansett hva vi bestilte. Dessuten var de som arbeidet der så blide, imøtekommende og herlige. Vi kommer gjerne tilbake!

(Man kan gi tips selv om hotellet opererer med eget «chargecard». Leste i en tidligere anmeldelse at de ikke kunne gi tips på grunn av dette kortet, men det er jo bare å gi kontanter).

Hvis man undersøker kart og slik før man reiser, ser man at hotellet ligger et lite stykke unna stranden og butikker. Men hotellet har egen strandbuss som kjører hver halvtime. Den har kjøleanlegg og det er plass til barnevogn. Stranda er veldig pen. Stranstolene er rene og ligger med god avstand til hverandre. Det er også en strandbar der nede som serverer god mat og drikke.

Du finner alt på hotellet, minimarked, frisør, spa, sko/veske/klesbutikk osv. Det er litt dyrere enn andre butikker. Men ikke dyrt!

De har eget vaskerom også, du reserverer bare tid i en bok på vaskemaskinen og tar med eget vaskepulver. To vaskemaskiner, to tørketromler og et strykebrett.

Det var så mye bra på dette hotellet at jeg ikke klarer å få med alt. Hit kommer vi gjerne tilbake! Mange ganger.

1  Takk, sandrak389

Hej sandrak389!

Tack så jätte mycket för din fina kommenter. Det låter som att ni har haft en riktigt härlig semester här på Sunwing Side Beach!

Vi önskar er en fin dag och hoppas vi ses snart igen! :)

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Vi dro til Sunwing Side Beach 13.juli. To voksne og to barn (8+4 år). Fint hotell, bra underholdning for barn (Lollo & Bernie) og voksne på kveldstid. Fin leilighet med køyesenger til barna som vi ikke hadde regnet med og det var et stort pluss. Vi hadde leilighet nr. 1316, og hadde flott utsikt over bassengområdet og havet. Ypperlig renhold, dette var supert. Har aldri vært borti maken...13(!) rengjøringsarbeidere vasket solsenger før de begynte på rommene om morgenen. Rommene var rene og fine og de kom og tømte søppelkassene på rommet selv på rengjøringsfrie dager også. Hele hotellområde er veldig rent og pent, med trær, busker og blomster. Maten til frokost er grei, stort utvalg, men de har ikke vanlig skivet gulost. "Local butter" er laget av geitemelk... Mehmets Kitchen har god mat, moussakaen er nydelig. Det vi syns var negativt var at man får et kort når man sjekker inn som man må betale alt med, kan ikke bruke kontanter i det hele tatt. Så må man gå å betale i resepsjonen senere en gang. Vanskelig når barna skal ha noe, is, drikke, osv...vi måtte være med for å skrive under på regningen. Veldig tungvint. I tillegg får man ikke gitt tips hvis man ønsker det. Er nok lettest å ha all inclusive tenker jeg. En annen ting som er negativt er at de ansatte på hotellet ikke snakker engelsk, så kommunikasjonen ble litt vanskelig. Vi var på hotellet en uke og ferien var fin. Sunwing er jo alltid bra, og vi ble ikke skuffet.

Takk, TonjeBakkeJ
BarutHotels, Guest Relation på Sunwing Side East Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Hej TonjeBakkeJ!

Tack för din fina kommentar. Det låter som att ni har haft en riktigt härlig ferie här hos oss på Sunwing Side Beach!

Vi önskar er en fortsatt fin sommar och hoppas att vi ses snart igen!

Anmeldt 1. august 2019

Hygiene og renslighet er stort pluss på dette hotellet. Maten er bra, spesielt dessertbordet er et av de bedre jeg har opplevd. Underholdningen på hotellet var bra.
Minus: Kanskje litt generaliserende, men personalet virker lite imøtekommende og ofte direkte sure. Ut fra beskrivelsen ligger hotellet like ved en strand. Det er for så vidt riktig (ca 250m spasertur), men det står ikke at en må krysse ein direkte livsfarlig vei, eller at en må ta buss. Vi tok familiebilder på hotellet. Fotografen insisterte på at vi måtte dra inn til byen for å ta ut penger slik han kunne unngå å betale sin andel til hotellet og skatt- slik var det ofte, en får inntrykk av at selv på et all inclusive hotell skal de tyne turistene for hver en krone/tyrkisk lire. Bassengene er for små og overfylt. Massagen var elendig, direkte smertefull.

Takk, 795jonny

Hej 795jonny!

Tack för din kommentar och feedback. Vi tar självklart med oss dina synpunkter så att vi kan jobba mot att bli bättre.

Vi önskar er en fortsatt fin sommar!