Alaaddin Bistro Steak House from Neptün hotel Side
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Hva har skjedd?
Dette var triste greier.
Fra å ha hatt fantastiske opplevelser her mange ganger tidligere, ble dette et av våre verste restaurant besøk ever.
Elendig service, halverte porsjoner, doble priser. Nei nei nei Alaaddin dette var trist.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 313rogerr

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Hva skjer med Alaaddin resturant? Dette var vår favoritt resturant i Side, kanskje vært her 40-50 ganger. Meget skuffet, kommer ikke tilbake. Maten smaker ok, men prisene har økt med omtr. 100% og porsjonene redusert med 50% Nesten ikke personale igjen.Dette går dessverre adundas Alaaddin

1  Takk, 313rogerr
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted som vi må besøke når vi ikke spiser på hotellet Gode retter og bra drinker. Verdt et besøk.

Takk, Nils Håkon F
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Meget skuffet etter vårt besøk denne gangen. Har tidligere hatt dette som en av våre favoritt resturanter i Side. Mindre porsjoner, høyere priser. alt for få ansatte. Hadde knapt tid til oss gjestene som var totalt 10 i hele resturanten. Mer opptatt av å få flere inn. Hva med å faktisk gi service til de gjestene som sitter der? Maten i seg selv har jeg kunnet ordne mye bedre og jeg er absolutt ikke en kokk. Har tidligere besøkt denne resturanten 15-20 ganger. Meget trist besøk denne gangen. Kommer nok ikke tilbake hit med det første desverre.

Takk, 313rogerr
Anmeldt 2. oktober 2017

Hyggelig restaurant på strandpromenaden
Hyggelig personale og veldig god mat. Anbefaler: Plankstek med potetmos.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Helene R

Reisende som så på Alaaddin Bistro Steak House from Neptün hotel Side, så også på

Har du vært i Alaaddin Bistro Steak House from Neptün hotel Side? Del dine erfaringer!