“Grei plass for familien på kvelden!”
Anmeldelse av Miami Restaurant & Bar

Miami Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 18 av 221 Restauranter i Side
Kjøkken: Grill, Tyrkisk, Bar
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Grei plass for familien om kvelden, barna danset og personalet styrte musikk og røykmaskin. Vi bestilte noen drinker i happy hour tiden. Drinkene her var heilt greie med tanke på pris.
Jeg vet før i tiden ga de gratis drink til de som anmeldte de ypperlig på trip advisor. Håper de har slutter med dette nå

Er du i nærheten er det verdt å ta en tur innom

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jørn Eric G

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Good food and Nice service, her kan du nyte maten. Anbefales. Turister kom til Tyrkia her er det stille og rolig ikke noe bråk, det er ikke noe og være redd for. Hotellene står tomme og det er syn for et slik fint feriested

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Alma V
Anmeldt 26. mai 2017 via mobile enheter

Her får du nydelig mat. Vi er ofte her og spiser og har alltid fått god mat, uansett hva vi har spist. De som arbeider her er veldig trivelige, her føler vi oss velkommen. Anbefaler alle å ta turen innom for middag eller en god drink.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, eksr
Miami R, Sahibi på Miami Restaurant & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2017

Thank you so much for taken your time to review for us Best regards

Anmeldt 29. september 2016 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 10-12 stk som spiste nydelig mat, ventet ikke lenge på maten. Servicen var kjempegod, partystemningen var stor utover kvelden. Spilte mye favorittmusikk❤️

Dato for besøk: september 2016
Takk, Eli A
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Fortsatt nyydelig mat og god stemning. De ansatte tar godt vare på de minste å flott dansing å flammesluking. Er å blir mitt første velg i vakre Side ❤

Dato for besøk: september 2016
Takk, Oddny H

Har du vært i Miami Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!