Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig hotell pene rom god mat og superkoslig personale. Flott anlegg og veldig bra hamam.vi kommer gjerne tilbake rom 338 perfekt 😁 hotellet ligger perfekt til og kun 10 minutter til Komkøy der værdens beste frisør med supergode servise og kjempeflinke frisører 😁

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Dreamhill2007
seaden hotels, Genel Müdür på Seaden Corolla Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Dear guest,

We thank you for your comments, we will take into account our mistakes and will try to correct them as soon as possible.

Best Regards, Corolla Hotel

Anmeldt 7. mai 2014

Veldig god mat noe for enhver smak...ungene fant pannekaker og mye godt å spise.og god vin...rent og pent vi hadde familierom 2 fine rom med tv på hvert utsikt mot bassenget veldig bra rom.Bra barneklubb og fine show på kvelden

Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Marita N
seaden h, Halkla İlişkiler Müdürü på Seaden Corolla Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2015

Dear guests

We would like to thank you for your review. We are happy that you enjoy your holiday in Side Corolla Hotel

Anmeldt 14. august 2013

OK beliggenhet. Alt foregikk på tysk. Ingen informasjon på engelsk. Personell kunne ikke engelsk. Aktiviteter og underholdning kun på tysk. Dårlig rengjøring. Elendig utvalg i mat. Treg servering. Forferdelig dårlig service i resepsjonen. Greit basseng, men for få solsenger. Ikke et hotell jeg vil tilbake til eller anbefale andre.

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, RachelJohnsen

Dear guests,

We would like to thank you for your review. We are not happy that you dont enyoing your holiday. But we think everybody need a second chance and we can give our best for you to your next holiday.We will happy to see you again in our hotel and for the negative comments, we will evaluate them also too.

Side Corolla Hotel

Anmeldt 3. juli 2013

Grate food, God mat, ok senger. God service. Litt høy lyd på kveldsunderholdningen i fohold til å få barn til å sove. Flott basengområde og solplasser ute. Litt varmt inne på dagtid. Hyggelige ansatte.

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Goolsen

Anmeldt 31. juli 2012

Fint bassengområde
Nydelig strand
Elendig service
Små rom
Latterlig ala-carte restaurant
Buffet restaurant stenger når betjeningen vil
Ikke engelsk talende personale
Treningssenter har kun ødelagte apparater
Aircondition kan ikke stilles inn på ønsket temperatur
Elendig service via Apollo
Reiser gjerne tilbake til Side, men ikke med Apollo til dette hotellet. Ikke verdt pengene
Innendørsbasseng steng

Romtips: Be om større dobbeltrom mot hage som er roligere og mindre solutstatt
Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, SteinOK