“Hyggelig restaurant”
Anmeldelse av Side Friends Restaurant

Side Friends Restaurant
Vurdert som nr. 31 av 231 Restauranter i Side
Kjøkken: Tyrkisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Maten her er helt fantastisk god! Har smakt masse forskjellig og alt er veldig bra. Ikke å glemme de gode hjemmelagde kaker. Et sted alle må besøke. Fantastisk!
Må alltid besøke restauranten når vi er i Side❤️

Takk, 692turid

Anmeldt 4. oktober 2017

Den beste og møre og flotte biffen jeg har fått noen sted i Side. Maten kommer raskt! God service og hyggelig personale.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Helene R
Anmeldt 15. november 2016

Fin restaurant med hyggelig personale og veldig god mat. Servicefaktoren var veldig høy.
Kort gangvei fra Papaya hotell.
Lite støy til tross for nær beliggende til vei.

Dato for besøk: september 2016
1  Takk, Toweberg
Anmeldt 29. september 2016 via mobile enheter

Vi fikk servert nydelig pepperbiff, levergryte og kebab, Malins gulrotkake må smakes til desser. Trivelige servitører og vertsskap, anbefales virkelig

Dato for besøk: september 2016
Takk, Eli A
Anmeldt 19. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk mør og flott biff! Elsker deres fløtepoteter :-) maten kommer raskt! Ikke masete ansatte! utrolig hyggelige ansatte og fine lokaler! Rent og velduftende på toalettene!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Heneirik

Reisende som så på Side Friends Restaurant, så også på

Har du vært i Side Friends Restaurant? Del dine erfaringer!