“Alltid velkommen”

Kjøkken: Tyrkisk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 14. september 2018

Nok ein gang nydelig mat og god service. Meget raskt internett gorde det raskt å få sjekket sosiale medier. Pluss for at det er flere damer som jobber ute i restauranten!

Takk, oddvinstoke

Anmeldt 6. september 2018

Mulig min nye favoritt restaurant i Side. Besøkte den 5 - 6 ganger i løpet av 14 dager og ble aldri skuffet. Kommer helt sikkert tilbake neste gang vi er i Side

Dato for besøk: august 2018
Takk, deadmeat522
Anmeldt 27. august 2018

Hadde store forventninger til resturanten etter vår forrige ferie i Side. Ble litt skuffet over maten første besøket. Neste besøk måtte vi vente på maten i en time. Men maten var god, og personalet var hyggelig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kehatten
Anmeldt 15. august 2018

Vi ble tatt godt imot når vi kom, kelneren var alltid oppmerksom på oss.
Fantastisk mat, spiste Chicken sweet&sour. Den beste jeg noen gang har spist :-)
Mer enn nok mat. Hyggelig besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Marion O
Anmeldt 13. august 2018

Vi ble tatt så godt imot på Safran :) Veldig god service.. ANBEFALER PÅ DET STERKESTE fikk også med meg en flott kaffekopp derfra <3

Dato for besøk: august 2018
Takk, Edda S

Har du vært i Safran Restaurant Cafe & Bar? Del dine erfaringer!