“Skuffende”

20:00
Vurdert som nr. 23 av 213 Restauranter i Side
Kjøkken: Europeisk, Tyrkisk
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vet ikke hvorfor det står Trip Advisor vinner skilt på døra av denne restauranten, det er feil eller veldig gammel. Maten som vi fått var kald, kortterminalen ikke i bruk. Vi måtte betale for vann som vi fått selv den ble ikke bestilt. Det var en del kunder som gikk ut etter bestilling fordi det var uendelig ventetid. Fersk jus som de selger koster mindre på andre steder ved siden av restaurant, mens hvis du merker dette får du mindre pris hos dem også.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, agnieszka m

Anmeldt 3. oktober 2018

Maten var ikke den beste, og personalet måtte ha hatt en dårlig dag. Alle virket veldig stresset. Vårt første og siste besøk der!

Takk, Arne B
Anmeldt 4. juli 2018

Veldig fin restaurant. Jeg og min kjæreste lå på stranden her hver dag og bestilte både lunsj og drikke. De var vennlige, og det gikk an å slå av en hyggelig prat med de. Spiste også middag her mens vi så fotball- VM. Utmerket mat, og veldig god service. Spesielt servitøren Oscar.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Erlend S
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Hyggelige servitører, nydelig mat og og god service. Store opsjoner og rimelige priser
Tilbyr gratis pickup service til sine gjester. Stedet ligger i enden av promenaden mot sentrum av side, west beach

Dato for besøk: april 2018
Takk, Bernanne
Anmeldt 4. oktober 2017

Strandpersonalt utrolig service innstilt Maten god Reint overalt blide hyggelige det var en fine opplevelse

Dato for besøk: september 2017
Takk, lisbeth183
SUNPRIME DOGAN ... B, Sahibi på Lime Restaurant and Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2017

Thank you so much for your nice comment.

Cemal Buyuksavas

Reisende som så på Lime Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Lime Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!