Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
2 personer ser pÄ dette hotellet
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
travelup.comUSD 149
Trip.comUSD 140
ZenHotels.comUSD 142
Vio.comUSD 138
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
4–9 av 325 anmeldelser
Anmeldt 30. desember 2019

Vi har vÊrt her 4 ganger og det blir nok en tur i 2020 ogsÄ,trivelig hotell og ansatte. Mat for de fleste ganer og nok av det meste. Ikke noe som er et problem,de hjelper deg med det meste,eneste enkeltelte snakker veldig dÄrlig engelsk i resepsjonen. Jeg anbefaler det pÄ det sterkeste,vi har bare hatt positiv opplevelse der.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Pioneer561044
Anmeldt 12. september 2016

Et meget bra hotell for store og smÄ. Fine store rom og et meget hyggelig personal. Hotellet er meget sjarmerende med mange stamgjester. Her blir bÄde store og smÄ tatt godt vare pÄ. RengjÞringen er super og maten er fantastisk. Det mest sjarmerende og hyggeligste hotellet jeg har bodd pÄ. Kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Hege713
Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Har vĂŠrt der hvert eneste Ă„r siden 2001. Value for money. Hyggelig rolig sted , flott for familier , ikke 5 stjerners , men det er servicen. Mange av betjeningen har vĂŠrt der lenge. God mat , stedet anbefales.

Dato for oppholdet: september 2016
2  Takk, Kjell H
Anmeldt 5. oktober 2015

Nettopp kommet hjem etter to uker pÄ Side Village. Store romslige leiligheter. Storfamilie med Ätte voksne og tre barn.Vi hadde fire leiligheter. Savnet kanskje litt bedre renhold, men pytt, pytt. Fine basseng, kjempefint uteomrÄde med masse grÞnne planter, trÊr og blomster. Likte best frokosten. Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Liv1943
Anmeldt 15. september 2015

Fin service, bra leiligheter, veldig hyggelig personale, kjempegod frokost og bra lunch og middag, barnevennlig, Sum er: hotellet veldig bra, men litt langt unna sentrum med restauranter, butikker osv, litt langt til havet, men det gikk hotellbuss 4 ganger i timen.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Ole JĂžrgen N