“Gruppereise med 1 ukers opphold på hotellet”
Anmeldelse av Sealight Resort Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 6 sider til!
Sealight Resort Hotel
Nr. 15 av 156 hoteller i Kusadasi
Anmeldt 9 november 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger ca 15 minutter med minibuss fra Kusadasi.Fint utsikt over havet.En liten strand og krystall klart vann.
Det negative at hotellet ligger i et område med liten mulighet til gåturer i naturen.
Resepsjonspersonalet var stor sett lite hyggelig og blide.Svarte med korte setninger og virket uinteressante i å svare i det hele tatt .
Romrengjøring var OK, men bade var støvete ved ankomst.
Mat på restaurant :OK frokost.Middag hadde lite eller ingen variasjon ,lite kjøtt og det gikk stort sett i kylling eller gryteretter.Lite av sesongfrukt som melon ,vannmelon , druer og mm.Ingen tegn til olivenolje,nøtter eller tørket frukt som dadler og aprikoser.
Vi hadde halfboard og opplevde å bli servert drikke etter alle andre.
Hotellet tilsvarer ikke 5 stjerner.Dette er på tanke om vedlikehold av rom,mat og service.

Opphold: november 2016, reiste med venner
Takk, Ljudmila N

Anmeldt 20 september 2016

Vi har nettopp kommet hjem fra 1 uke her.Hotellet har 5 stjerner,ikke spørr meg hvor de har fått de fra.Vi syntes det ikke er mer en max 3-3*.Følte oss veldig lurt av standarden. Vi reiser mye og er godt vant til hotell i forskjellige klasser.For det første gamle rom med teppe på gulvet (ikke noe særlig for en som har allergi )Ingen laken eller dyne i sengen til å ha over seg når en sover.Kun et gammelt sengeteppe.Måtte bedre om å få ekstra laken slik at vi hadde noe når vi skulle sove.Området ser bra ut,men desverre veldig dårlig service .Kan telle på en hånd de som smilte og var hyggelig.De tipset vi,og fortalte hvorfor de fikk det.Maten så som så,ikke det beste vi har fått. Komplett kaos i buffé resturangen da det var 1500 mennesker som skulle spise frokost,lunsj og middag.Kø i nesten 30 min for å komme frem til varm maten.Det viste seg at det var en Tyrkis hellig ferietid,ingen info om det til oss som bodde på hotellet. Kø over alt og servicen ble bare enda værre.Nei dette var en gedigen skuffelse for oss.

• Opphold: september 2016, reiste som et par
1  Takk, Eva Steen K
Sealight Resort H, . på Sealight Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for your review about your stay. We must apologize if your visit did not meet your expectations and we apologize for the negative impression you experienced with us. Thank you for staying with us and we hope to have an opportunity to show ourselves in a better light on some other future occasion.

Kind Regards,

Şerife Sarizeybek
Guest Relations

Anmeldt 2 juli 2015 via mobile enheter

Fantastic hotel have been here 8 - 9 times. We loves this hotel and the staff. ☆☆☆☆☆Fantastisk hotel hvor vi har vært 8-9 ganger tidligere. Kommer alltid tilbake til dette hotel. Masse hyggelige ansatte som alltid gjør vårt opphold fantastisk. God mat, frukt og grønnsaker. Kakebaren og strandbaren og kaffebaren er flott.

Opphold: juni 2015, reiste med familie
Takk, Ryan R
Sealight Resort H, Guest Relations Manager på Sealight Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 juli 2015

Dear Ryan,

Thank you for your kind review. We are delighted to read that you enjoyed your stay in Sealight Resort Hotel. We are looking forward to welcome you back here at Sealight Resort Hotel.

Kind regards,
Guest Relations Department

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 22 mars 2015

Skriver denne anmeldelsen litt sent ... men vi bodde her i mai og har akkurat bestilt for vårt tredje besøk. Det beste hotellet vi har bodd på.kan ikke klage på noe ... gleder oss til å komme tilbake

2  Takk, Tony H
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Sealight Resort H, Guest Relations Manager på Sealight Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 mars 2015

Dear Guest,

Thank you very much for your stay and nice comments, we appreciate so much that you enjoyed your holiday and will come back. Have a nice time and hope to see you soon.

Kind regards,

Guest Relations Department

Anmeldt 23 juli 2014 via mobile enheter

Ankom dette hotellet full av forventninger, da vi hadde betalt mellomlegg for overflytting fra et 3* hotell til dette 5* hotellet.
Vi ble møtt av et usedvanlig hyggelig hotell-personale som var behjelpelige og imøtekommende. Førsteinntrykket av hotellet var veldig bra, utrolig stort og rent. Ble videre henvist til hotellrommet, som hadde en nydelig utsikt mot havet!
Maten, utvalget av mat, rengjøring, servicen, dets område, samt atmosfæren på hotellet kan bare beskrives med ett ord: fantastisk!
Dette er det beste all-inclucive hotellet vi har besøkt noen gang!
Dette hotellet besøkes garantert igjen, om mulig allerede i september.
Prikken over i'en var servicen som den ene av hotellets managere utførte ovenfor oss, den var rett og slett enestående!

Opphold: mai 2014, reiste som et par
Takk, Carina K
Sealight Resort H, Guest Relations Manager på Sealight Resort Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 juli 2014

Dear Guest,
First of all, we would like to thank you for taking the time to share your opinions with us. Secondly, we are glad to know that you enjoyed your stay here at the Sealight Resort Hotel. We look forward to welcoming you back soon.
Yours Sincerely,
Guest Relations Service

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Kusadasi hotellene
4,7 km unna
Marti Beach Hotel
Nr. 77 av 156 i Kusadasi
260 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sealight Resort Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sealight Resort Hotel

Adresse: Yavansu Mah. Cennet Evler Sitesi No:46, Kusadasi 09400, Tyrkia
Beliggenhet: Tyrkia > Tyrkisk Egeerhavet > Aydın (provins) > Kusadasi
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.4 beste feriehotell i Kusadasi
Nr.5 forretningshotell i Kusadasi
Nr.6 familiehotell i Kusadasi
Nr.10 luksushotell i Kusadasi
Nr.11 hotell på stranden i Kusadasi
Nr.12 romantisk hotell i Kusadasi
Prisnivå: kr 537 - kr 1 595 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Sealight Resort Hotel 5*
Antall rom: 465
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, 5viajes2012 S.L. og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sealight Resort Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Sealight Hotel Kusadasi

Er dette din oppføring på TripAdvisor?