“👍”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Noe treg service på dagtid, men på kvelden er den mye bedre. De serverer god mat og gode drinker, personalet er også hyggelige.

Takk, Katrine K

Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

Den beste restauranten i Marmaris!

Vi bestilte seabass og den beste biffen de hadde på menyen. Den middagen husker vi den dag idag og det var i 2013, altså snart 8år siden. Det er en av de beste måltidene i hele vårt liv. En gang håper jeg vi kan spise der igjen. Dere som er i Marmaris må bare oppleve denne restauranten!

Dato for besøk: februar 2021
Takk, gyslerstian
Anmeldt 9. juni 2016

Vi hadde en nydelig middag der! Fikk små karafler med husets rødvin, som var veldig god! Spiste en lunch der, fikk lammekjøtt-smak på burgeren, selv om de påsto at det var oksekjøtt. Jeg leverte maten tilbake og fikk noe annet, som smakte utmerket! Og ingen sure miner, fortsatt hyggelig kelner.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Tone S
Anmeldt 9. juli 2015

Dårlig og kald mat. Måtte vente i altfor lang tid før maten kom og da den til slutt kom var den kald og ikke særlig god.

Dato for besøk: august 2014
Takk, 808Torild
Anmeldt 18. august 2014 via mobile enheter

Den beste maten vi spiste under hele vårt opphold i Marmaris! Og sjokolade sufleen var til å dø for!! Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, 160stinah

Reisende som så på Stella Restaurant & Bar, så også på

Marmaris, Marmaris District

Har du vært i Stella Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!