“Nydelig pizza ”
Anmeldelse av Good Morning Vietnam

Good Morning Vietnam
Vurdert som nr. 176 av 1 191 Restauranter i Hoi An
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Lucky us, som fant denne perlen i Hoi An. Nydelig pizza, den beste vi har smakt på lenge. Hyggelige folk og alt i alt en god opplevelse. Anbefales!!!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, EvaT443

Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

En kjempegod italiensk pizza, er du lei av vietnamskmat så er dette plassen å dra til, beste pizzaen i byen + at maten kom 10 minutter etter at vi bestilte, ganske så fornøyd og rimelige priser
Ps: ATM (minibank) rett utenfor restauranten

Dato for besøk: mars 2018
Takk, uneg2017
Anmeldt 25. februar 2016 via mobile enheter

Svarte til forventningene, god pizza og gode pastaretter. Koselig lokale og god service. Eieren som jobber på kjøkkenet er italiensk.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, T7275QVlindal
Anmeldt 19. juli 2014

Kan trygt anbefale stedet med en meny som svarte til forventningene om ekte italiensk mat. Bra viner. Gode priser og oppmerksomme kelnere. Vi hadde med små barn, og barnestol var tilgjengelig. Besøkte restauranten flere ganger i løpet av våre tre uker i Hoi An.

Dato for besøk: juli 2014
1  Takk, sissels132
Anmeldt 10. januar 2014 via mobile enheter

Vi skulle egentlig på glory morning, men endte tilfeldigvis på good morning vietnam. Veldig god italiensk mat og bra servering. Kommer garantert tilbake!

Takk, knallogfall

Reisende som så på Good Morning Vietnam, så også på

Hoi An, Quang Nam Province

Har du vært i Good Morning Vietnam? Del dine erfaringer!